۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
استان سمنان قطب تولید محلول‌های ضدعفونی‌کننده در کشور است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان:

استان سمنان قطب تولید محلول‌های ضدعفونی‌کننده در کشور است

سمنان – مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان با اشاره به فعالیت واحدهای تولیدی در راستای تأمین نیاز مردم به اقلام بهداشتی گفت: سمنان قطب تولید محلول‌های ضدعفونی‌کننده در کشور است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن آل‌بویه بعدازظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از طریق فضای مجازی ضمن بیان اینکه ۲۴ واحد تولیدی مرتبط با اقلام بهداشتی در استان سمنان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به‌هیچ‌وجه تعطیل نشدند، اظهار داشت: استان قطب تولید محلول‌های ضدعفونی‌کننده در کشور است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌ازاین استان سمنان ظرفیت تولید سه هزار و ۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی‌کننده در روز را داشت، افزود: این ظرفیت هم‌اکنون به ۶۷ هزار و ۵۰۰ لیتر در روز افزایش‌یافته است.

تولید روزانه ۴۳ هزار ماسک در واحدهای صنعتی استان سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان بابیان اینکه در ابتدا ظرفیت واحدهای تولیدی صنعتی استان برای تولید ماسک ۲۷ هزار عدد در روز بود، اذعان کرد: این رقم اکنون با ایثار جهادی کارگران و تولیدکنندگان به ۴۳ هزار عدد ماسک در روز رسیده است.

آل‌بویه با تأکید بر لزوم حفظ سلامت کارگران و کارفرمایان در محیط کار بیان کرد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی شهرک‌ها روزانه انجام می‌شود و در شهرک‌های بزرگ و واحدهای صنعتی بزرگ طرح غربالگری کارگران اجرا می‌شود.

وی در ادامه بابیان اینکه در شرایط نرمال ۷۸ درصد واحدهای صنعتی استان فعال هستند، تصریح کرد: امروز این عدد به ۶۹ درصد رسیده است و این امر نشان‌دهنده این است که کارفرمایان و کارگران رعایت نکات بهداشتی را جدی گرفتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان از توزیع ماسک و دستکش رایگان ویژه کارگران واحدهای تولیدی در استان خبر داد و گفت: برگه تردد بین‌شهری و بین استانی برای مدیران واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی صادرشده است.

کد خبر: ۱۴٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha