۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
سال نو با خودروی نو

سال نو با خودروی نو

اگر شما هم به دنبال بهترین شرایط برای خرید اقساطی ۲۰۶ تیپ ۲ هستید و یا از دوست و آشنا سراغ بهترین مرکز برای خرید اقساطی پارس سال را می‌گیرید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش بازار، در وضعیت فعلی اقتصادی کشور، شرکت در طرح‌ها برای خرید اقساطی ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، پارس خودرو، کرمان موتور و سایر کمپانی‌های خودروساز، منطقی‌ترین راهی است که می‌توان از آن برای ارتقای سطح معیشت و ماشین‌دار شدن، استفاده کرد.

انتخاب بین خرید نقدی خودرو کار کرده و خرید قسطی خودرو صفر، برای برخی‌ها کار سختی است، از یک طرف، خرید قسطی مستلزم صرف هزینه‌های ماهانه است، اما در نهایت صاحب یک دارایی مهم، یعنی وسیله نقلیه مدرن هستید.

از سوی دیگر، خرید نقدی خودرو دست دوم، پرداخت ماهانه ندارد، اما وارد چرخه‌ای می شوید که در آن باید مرتبا به پرداخت هزینه‌های جانبی برای سوخت و نگهداری وسیله نقلیه بپردازید. با توجه به اینکه افراد بیشتری نسبت به چند سال پیش، خرید اقساطی ایران خودرو، سایپا و دیگر خودروهای ایرانی را به جای خرید خودرو دست دوم و مستعمل انتخاب می‌کنند، موسسات و مراکز فروش شرایطی و اقساطی ماشین، همواره مراجعه کنندگان زیادی دارند.

اگر شما هم به دنبال بهترین شرایط برای خرید اقساطی ۲۰۶ تیپ ۲ هستید و یا از دوست و آشنا سراغ بهترین مرکز برای خرید اقساطی پارس سال را می‌گیرید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

شیوه خرید اقساطی ایران خودرو

خرید اقساطی ایران خودرو، در ظاهر بسیار ساده است. شما از یک مجموعه فروش اقساطی، ماشین خریداری می‌کنید و هزینه آن را برای چند سال، ماهانه پرداخت می‌کنید. بخشی از هر پرداخت برای پرداخت سود وام و بقیه برای پرداخت اصل سرمایه استفاده می‌شود.

هر چه قیمت ماشین بالاتر باشد، پرداخت بیشتر است. البته برخی مجموعه‌ها نظیر فرنام خودرو شرایطی برای مشتری فراهم می‌کنند که به عنوان مثال برای خرید اقساطی پارس سال، اقساط را در بازه زمانی بیشتری پرداخت کند تا فشار کمتری را حس کند.

در طرح خرید اقساطی ایران خودرو، باید ماشین به صورت فوری به شما تحویل داده شود، بنابراین می‌توانید ماشین را تا زمانی که دوست دارید نگه دارید و هر طور که می‌خواهید با آن خوب یا بد رفتار کنید و هر وقت به پول احتیاج داشته باشید آن را بفروشید و نه تنها متضرر نشوید بلکه سرمایه‌تان افزایش هم پیدا خواهد کرد.

به عنوان مثال اگر همین امروز برای خرید اقساطی ۲۰۶ تیپ ۲ از فرنام خودرو اقدام کنید، ۶ ماه دیگر ارزش خودروی شما به علت تورم حاکم بر جامعه چندین میلیون افزایش پیدا خواهد کرد.

خرید اقساطی ایران خودرو از کجا؟

پیشتر گفته شد که خرید اقساطی ایران خودرو، در ظاهر ساده است. یعنی تصمیم به خرید اقساطی پارس سال می‌گیرید، به یکی از موسسات فروش اقساطی می‌روید و معامله می‌کنید!؟

مسلما خیر! خرید قسطی هر چقدر هم که جذاب باشد و این روزها به یک نیاز تبدیل شده باشد، اما آداب و قواعدی دارد که اگر رعایت نکنید، ممکن است تلخ‌ترین تجربه زندگیتان را تجربه کنید.

وقتی می‌گوییم شرایط اقتصادی سخت شده است، یعنی پروسه پول درآوردن در کشور ما دشوار است. بنابراین مهم است که برای خرید اقساطی ایران خودرو، به سراغ چه مجموعه‌ای بروید و با چه کسی معامله کنید.

ایران خودرو هیچ برنامه‌ای برای فروش اقساطی ندارد و در این شرایط، چاره‌ای جز مراجعه به دیگر موسسات ندارید، اما مهم‌ترین عامل برای انتخاب بهترین مجموعه، سابقه و کارنامه کاری مجموعه است.

سال نو با خودروی نو

در هنگام خرید اقساطی خودرو بررسی چه مواردی ضروری است؟

وقتی مجموعه معتبری برای معامله پیدا کردید که مثلا برای خرید اقساطی ۲۰۶ تیپ ۲ اقدام کنید، اگرچه خیالتان از بابت نوع پرداخت و خدمات مجموعه راحت است، اما لازم است تا نکاتی را در نظر بگیرید.

بسیاری از افرادی که در طرح‌های خرید اقساطی ایران خودرو، شرکت می‌کنند، وضعیت مالی متوسطی دارند و در دهک‌های میانی جامعه قرار گرفته‌اند. بنابراین چنین توان مالی‌ ندارند که مکررا اقدام به تغییر و تعویض خودرو کنند و ناگزیرند تا یک ماشین را برای چندین سال حفظ کنند.

از این‌ رو، بسیار مهم است که خودرو خریداری شده، از نظر فنی و ایمنی، استاندارد باشد.

زیرا این خودرو هم برای امور روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم سفرهای خانوادگی. پس جان سرنشینان به سلامت خودرو و تجهیزات ایمنی آن گره خورده است.

استقبال از طرح‌های خرید اقساطی ایران خودرو، بیانگر این موضوع است که مردم، استاندارد فنی و ایمنی خودرو صفر را به خرید نقدی خودروهای دست دوم ترجیح می‌دهند. به همین دلیل هم خرید اقساطی پارس سال و خزید اقساطی ۲۰۶ تیپ ۲ طرفداران بسیار زیادی دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲

هاچبک زیبای فرانسوی، سالهاست که میهمان جاده‌های ماست و یکی از ایمن‌ترین خودروهای ایران خودرو محسوب می‌شود.

در واقع هر جا صحبت از طرح‌های خرید اقساطی ایران خودرو، در میان باشد، عده زیادی منتظر ارائه طرح فروش ۲۰۶ هستند.

طراحی تخم مرغی این خودرو به شکلی هوشمندانه میزان آسیب دیدگی خودرو و سرنشینان را در تصادفات سنگین جاده‌ای کاهش می‌دهد و با خرید اقساطی ۲۰۶ تیپ ۲ صاحب خودرویی می‌شوید که ۴ ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ را دریافت کرده است.

پارس سال

تقاضای زیاد برای خرید اقساطی پارس سال خود گواه این واقعیت است که این خودرو از سرعت، توان فنی قابل قبول، ظاهری جذاب، کابینی جادار، مصرف سوختی معقول، ایمنی استاندارد و بدنه‌ای مستحکم برخوردار است.

پارس سال، از محبوب‌ترین طرح‌ها برای خرید اقساطی ایران خودرو، محسوب می‌شود که این روزها عرضه آن در دستور کار فرنام خودرو نیز قرار گرفته است.

خرید اقساطی ایران خودرو از فرنام خودرو

فرنام خودرو که در سراسر کشور شناخته شده است، از مجموعه‌های معتبر و معروفی است که توانسته علی رغم تاریخچه کوتاهی که دارد، اما صدها معامله موفق بدون ثبت حتی یک مورد گزارش نارضایتی را در کارنامه ثبت کند.

شما می‌توانید انواع خودروهای ایرانی و خارجی را با شرایطی ویژه و باور نکردنی خریداری کنید.

فرنام خودرو در طرحی که برای خرید اقساطی ایران خودرو، برای مشتریان خود در نظر گرفته است، مزایای زیر را ارائه می‌دهد:

سال نو با خودروی نو

  • تحویل فوری خودرو
  • ثبت سند به نام خریدار
  • در نظر گرفتن نرخ سود استاندارد
  • امکان خرید اقساطی پارس سال، خرید اقساطی ۲۰۶ تیپ ۲ و دیگر خودروهای ایرانی و خارجی با کم‌ترین پیش پرداخت
  • ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید
  • فروش خودرو با قیمت واقعی
  • تنوع در محصولات
  • عمل به تمامی تعهدات ثبت شده در قرارداد

برای اطلاع از جزییات طرح‌های خرید اقساطی ایران خودرو که از سوی فرنام خودرو ارایه شده است، با مراکز فروش این مجموعه تماس بگیرید.

کد خبر: ۱۴۱٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha