۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
 ۴۳۱ میلیارد تومان درآمد عملیاتی سبحان انکولوژی| در ماه های پایانی، تولید افزایش یافت
بازار گزارش می دهد

 ۴۳۱ میلیارد تومان درآمد عملیاتی سبحان انکولوژی| در ماه های پایانی، تولید افزایش یافت

شرکت داروسازی سبحان انکولوژی ۴۳۱ میلیارد تومان درآمد عملیاتی ثبت کرده است که نسبت به وضعیت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد تغییر را نشان می دهد.

بازار؛ گروه صنعت: شرکت داروسازی سبحان انکولوژی که با نماد دسانکو شناخته می شود، به تازگی اطلاعات مالی خود را از ابتدا سال تا پایان آذر ماه در سامانه کدال منتشر کرده است. در این اطلاعات این شرکت ۴۳۱ میلیارد تومان درآمد عملیاتی ثبت کرده است که نسبت به وضعیت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد تغییر را نشان می دهد.

این در حالی است که بهای تمام شده درآمد های عملیاتی این شرکت تا تاریخ مذکور ۲۴۷ میلیارد و ۴۵۸ میلیون تومان بوده است. این مورد نیز با قیاس وضعیت مشابه سال گذشته ۴ درصد تغییر را نشان می دهد، سبحان دارو تا تاریخ مذکور توانست ۱۸۶ میلیارد و ۶۱۶ میلیون تومان سود ناخالص کسب کند.

این شرکت توانست ۱۰۷ میلیارد و ۱۶۳ میلیون تومان سود عملیاتی کسب کند، این مورد سبب شد که ۳۸ درصد وضعیت این شرکت نسبت به سال گذشته تغییر کند.

براساس آنچه که در کدال منتشر شده و آمار نشان می دهد، سود عملیاتی پایه هر سهم این شرکت ۶۵۵ ریال بوده است، این درحالی است که سود خالص این شرکت در سال جاری ۳۲ میلیارد تومان بوده است.

آن طور که به نظر می رسد این شرکت در حال بهبود شرایط کلی برای افزایش بهره وری برای کسب سود بیشتر است. براساس آخرین اطلاعات منتشر شده در کدال از وضعیت عملکرد سبحان دارو در بهمن ماه سال جاری نشان می دهد که ۶۰ میلیارد و ۲۸۹ میلیون تومان بوده است. این مقدار براساس جمع فروش داخل و صادرات این گروه طی ماه مذکور بوده است.

در بهمن ماه سبحان دارو موفق شده که ۲۶۸ هزار عدد قرص، ۸۴۵ هزار عدد کپسول و ۲۲۲ هزار ویال تولید و عرضه بازار کند. هرچند که تاکنون وضعیت مالی کل سال این گروه منتشر نشده است، اما انتظار می رود براساس آمار مالی سال جاری که در اوایل سال آینده منتشر می شود، سود دهی این شرکت براساس آنچه که تاکنون اعلام شده چندین برابر باشد.

کد خبر: ۱۴۱٬۷۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha