۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
معرفی ورق استیل ۳۰۹ و استعلام قیمت ورق استیل ۳۰۹

معرفی ورق استیل ۳۰۹ و استعلام قیمت ورق استیل ۳۰۹

همان طور که در جریان هستید، این روزها ورق‌های استیل سهم بزرگی در زندگی ما انسان‌ها دارند و از آن‌ها برای موارد مختلفی در صنایع استفاده می‌شود.

به گزارش بازار، همان طور که در جریان هستید، این روزها ورق‌های استیل سهم بزرگی در زندگی ما انسان‌ها دارند و از آن‌ها برای موارد مختلفی در صنایع استفاده می‌شود. امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا به معرفی یکی از آن‌ها یعنی ورق استیل ۳۰۹ بپردازیم و ببینیم که در چه مدل‌ها و خصوصیاتی در دسترس ما قرار می‌گیرند.

خرید یک ورق استیل خوب نیز به نوبه خود می‌تواند چالش‌های فراوانی داشته باشد. در همین راستا، در این مطلب می‌خواهیم شیوه خرید بهترین ورق‌های استیل ۳۰۹ را هم به شما آموزش دهیم. بنابراین چنان چه قصد تهیه و استفاده از این محصولات را دارید، به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهید.

معرفی ورق استیل ۳۰۹

ورق استیل ۳۰۹ را این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. یکی از دلایل آن را هم باید توانایی بالای آن برای مقاومت در مقابل حرارت دانست. در واقع این را باید بهترین و برجسته‌ترین ویژگی ورق استیل ۳۰۹ عنوان کرد و در همین راستا، از آن برای کسب و کارهایی که با حرارت سر و کار زیادی دارند، به وفور استفاده می‌شود.

البته برخی دیگر از ورق استیل‌های ۳۰۹ نیز به نوبه خود می‌توانند چنین توانایی‌ای را در خود داشته باشند. با این وجود، این ورق در نوع خود یکی از بهترین‌ها است و نباید آن را نادیده گرفت. از جمله این کسب و کارها باید به ساخت کوره‌ها و پاتیل‌های حرارت اشاره داشت.

ورق استیل ۳۰۹ از مواد و ترکیبات مختلفی تشکیل شده است و از مهم‌ترین‌های آن‌ها باید به کربن، آهن، نیکل، سیلیکون، گوگرد و نیکل اشاره کرد. انواع مختلف زنگ زدگی‌ نمی‌توانند اثری بر روی این ورق استیل بگذارند. این در حالی است که اگر از محصولات مشابه استفاده نمایید، شاید در دراز مدت و حتی کوتاه مدت با این مشکل بزرگ رو به رو شوید.

ورق استیل ۳۰۹ را باید گونه‌ای از فولاد دانست که به میزان کافی، کروم و نیکل در آن یافت می‌شود. در واقع به همین دلیل است که این ورق می‌تواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد. اتفاقا این ورق استیل را از این نظر با ورق‌های ۳۰۴ و ۳۱۶ مقایسه می‌کنند. محصولاتی هستند که مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند، اما در برابر محیط‌های گوگرددار مقاومتی از خود نشان نمی‌دهند. خبر خوب این است که ورق استیل ۳۰۹ از این نظر نیز فوق العاده عمل کرده و خیال مشتریان را کاملا راحت کرده است.

کاربرد های ورق استیل ۳۰۹

حال در این قسمت از مقاله قصد داریم تا در خصوص کاربردهایی که این ورق استیل در خود دارد، صحبت داشته باشیم. البته باید بدانید که این استفاده‌ها به همین جا ختم نمی‌شود و موارد دیگری را هم در بر خواهد گرفت.

۱- صنعت خودروسازی، یکی از متداول‌ترین استفاده‌ها از ورق استیل ۳۰۹ را به ما نشان می‌دهد. در صورتی که مروری بر این دسته از صنایع داشته باشید، احتمالا با مقادیر بالایی از این ورق‌ها مواجه خواهید شد.

۲- به منظور ساخت تجهیزات کشاورزی نیز تا حد زیادی می‌توان به سراغ این ورق‌ها رفت. دلیل آن هم این است که این ورق‌ها سختی بالایی دارند و ساخت چنین تجهیزاتی با آن‌ها، مزایایی را برای مردم به دنبال خواهد داشت.

۳- استفاده از ورق استیل ۳۰۹ در تصفیه خانه‌ها را می‌توان مورد مهم دیگری به شمار آورد که رفته رفته پر رنگ‌تر نیز می‌شود. از آن‌ها برای حا به جایی ورق نفت و گاز در چنین اماکنی بهره برده می‌شود.

۴- همان گونه که در بالا هم ذکر شد، از این نوع از ورق استیل برای ساخت کوره‌ها و پاتیل‌ها نیز به وفور استفاده می‌شود و دلایل فراوانی هم برای این کار وجود دارد. این ورق می‌تواند دماهای بسیار بالا را هم بدون ایجاد مشکلی تحمل نماید.

۵- از ورق‌های استیل مختلفی برای ساخت کاور اجاق گاز استفاده می‌شود، اما این ورق را باید گزینه ایده‌آلی برای انجام این کار به شمار آورد.

۶- نیروگاه‌ها نیز یکی دیگر از اماکنی هستند که احتیاج زیادی به این ورق استیل دارند. به عبارت دیگر، افراد ابزار آلات لازم را به وسیله همین ورق استیل ۳۰۹ در نیورگاه‌ها می‌سازند.

۷- ساخت پیچ و مهره‌ها نیز با این که به تلاش فراوان نیاز دارد، اما به کار بردن این ورق استیل در آن‌ها می‌تواند کار برخی از افراد را تا حد زیادی راحت‌تر کند.

۸- چنان چه کسب و کار شما با مواردی نظیر حمل و نقل اسید در ارتباط است، باز هم می‌توانید از ویژگی‌های فوق العاده ورق استیل ۳۰۹ بهره مند شوید.

۹- در برخی از بخش‌های اگزوز از این ورق استیل استفاده می‌شود.

ویژگی های ورق استیل ۳۰۹

با وجود این که به برخی از ویژگی‌های ورق استیل ۳۰۹ در بالا اشاره شد، اما لازم است که در این جا نسبت به مرور آن اقدام گردد. این ورق‌ها در دمای بالا به خوبی عمل می‌کنند و این طور که پیدا است، می‌توانند تا دمای ۱۱۷۷ درجه سانتی گراد را هم تحمل نمایند. به جز آن، از این ورق‌ها می‌توان برای دمای پایین نیز به خوبی بهره برد. کسب و کارهای فراوانی هستند که به این دما نیاز دارند و استفاده از این ورق را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهیم.

قیمت ورق استیل ۳۰۹

ابعاد و ضخامت هر یک از ورق‌های استیل ۳۰۹ لزوما مانند یکدیگر نیست و تفاوت‌هایی در این بین مشاهده می‌شود. همچنین برخی از آن‌ها را از نظر ترکیبات به کار رفته می‌توان در دسته بندی‌های جداگانه‌ای قرار داد. به همین دلیل است که قیمت ثابتی برای تمام آن‌ها در نظر گرفته نشده است. حال چنان چه می‌خواهید به اطلاعات مفیدی در زمینه قیمت و سایر خصوصیات این ورق‌ها دست پیدا کنید، می‌توانید وارد وب سایت شرکت توان فلز به نشانی http://felez.biz/ شوید و از شماره تلفن‌های موجود در آن به منظور برقراری تماس استفاده نمایید.

سخن پایانی

هدف از نوشتن این مقاله، آشنایی با ورق استیل ۳۰۹ و همچنین شرکت توان فلز بوده است. خوب است بدانید که این شرکت سال‌ها در این خصوص تجربه دارد و از افرادی استفاده می‌کند که تبحر کافی را هم دارند. بنابراین می‌توانید با خیال راحت، سفارش خود را در وب سایت این شرکت به ثبت رسانده و از محصولاتی که در دسترستان قرار می‌گیرد، استفاده لازم را داشته باشید.

کد خبر: ۱۴۱٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha