۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
۵۰ خدمت در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از طریق درگاه خدمات الکترونیکی ارایه می‌شود

۵۰ خدمت در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از طریق درگاه خدمات الکترونیکی ارایه می‌شود

سید مصطفی هاشمی سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: تا پایان سال آینده ۵۰ خدمت از طریق درگاه خدمات الکترونیکی ارایه می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیمای مرکز فارس سید مصطفی هاشمی گفت: در مرحله اول این طرح، ۲۰ خدمت در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به صورت الکترونیکی ارایه می‌شود.

سید مصطفی هاشمی افزود: با اجرای برنامه الکترونیکی کردن خدمات در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس شاهد کاهش مراجعه، تسریع و دقت در رسیدگی به امور متقاضیان، کاهش بروکراسی و سهولت در ارایه خدمات خواهیم بود.

او اظهارداشت: بر اساس برنامه زمان بندی و به صورت مرحله‌ای، از فروردین ماه ۱۴۰۱ خدمات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بخش‌های واگذاری زمین، خدمات فنی و صنایع کوچک الکترونیکی می‌شوند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان این که زیرساخت‌های ارائه خدمات الکترونیک در بستر درگاه خدمات الکترونیک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران فراهم شده است، گفت: در زمان حاضر مراحل اجرایی الکترونیکی شدن برخی خدمات درحال انجام است.

هاشمی با بیان این که بر اساس برنامه ریزی در مراحل بعدی نیز ۳۰ خدمت دیگر الکترونیکی می‌شود، گفت: در مجموع تا پایان سال آینده ۵۰ خدمت از طریق درگاه خدمات الکترونیکی ارایه می‌شود.

کد خبر: ۱۴۱٬۵۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha