۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
احیای ۳۳ واحد تولیدی راکد استان سمنان| «خوشه طلایی صفا» به تولید بازگشت
استاندار سمنان:

احیای ۳۳ واحد تولیدی راکد استان سمنان| «خوشه طلایی صفا» به تولید بازگشت

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان از احیای یک واحد تولیدی صنعتی دیگر استان خبر داد و گفت: در چهار ماه اخیر این سی و سومین واحد راکدی است که در استان به چرخه تولید و اشتغال زایی باز می‌گردد.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه با تلاش کارگروه رونق تولید و ستاد رفع موانع یک واحد راکد دیگر در استان سمنان نیز به تولید و چرخه اشتغال زایی بازگشت، ابراز کرد: بازگرداندن واحد های راکد تولیدی به چرخه تولید در سال جاری به خوبی اجرا شد و در سال آتی نیز با قدرت پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه این سی و سومین واحد تولیدی راکدی است که در ظرف همین چهار ماه اخیر به تولید بازگشته است، ابراز کرد: این نشان از وجود عزم و اراده خوب در راستای رونق تولید در استان سمنان دارد تا بتوانیم اشتغال و تولید استان را حفظ و ارتقا ببخشیم.

ستاد رونق تولید پای کار
استاندار سمنان با بیان اینکه رونق تولید کار ویژه استانداری سمنان خواهد بود، گفت: اینکه بتوانیم در وهله نخست حفظ وضعیت موجود را در قبال تولید و اشتغال داشته باشیم، هدف گذاری اصلی است اما در ادامه نگاهی نیز به ایجاد تولید و سرمایه گذاری و همچنین اشتغال جدید داریم.

هاشمی با بیان اینکه فعال شدن شرکت تولیدی خوشه طلایی صفا در شهرک صنعتی سمنان که از جمله واحد های راکد استان بود نشان داد که می توانیم اقدامات ویژه ای را در زمینه احیای واحد های تولیدی صورت دهیم، تاکید کرد: در کنار این مقوله مهم، تاکید کرده ایم که اجازه تعطیلی واحد های تولیدی را نخواهیم داد.

اینکه بتوانیم در وهله نخست حفظ وضعیت موجود را در قبال تولید و اشتغال داشته باشیم، هدف گذاری اصلی است

وی با بیان اینکه شرکت تولیدی خوشه طلایی صفا در شهرک صنعتی سمنان، بیش از سه سال دارای مشکلاتی بود که خوشبختانه با عزم جدی مسئولان و بانک ها و ستاد رونق تولید توانستیم آنها را رفع کنیم و بخشی دیگر از مشکلات نیز در ادامه رفع خواهند شد، بیان کرد: حفظ اشتغال واحد های راکد برای ما یک موضوع بسیار با اهمیت است.

آغاز به کار مجدد بعد از ۳ سال
استاندار سمنان با بیان اینکه این کارخانه در سمنان کیک و کلوچه تولید می کرد و ۲۰ کارگر داشت که تعطیل شد، ابراز کرد: این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۴۰۰ تن بیسکویت، بیش از هزار تن انواع کیک، ۷۵۰ تن شیرینی و ... را دارد و در نزدیکی سال نو احیا آن توانست کام خانواده این مجموعه را شیرین سازد.

هاشمی با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و ستاد احیا واحدهای راکد در استان سمنان توانسته تعداد واحد های راکد را شناسایی و بر روی احیای تک تک این واحد ها کار کارشناسی می شود، ابراز کرد: روند احیای واحد ها را در سال آتی نیز با جدیت ادامه خواهیم داد.

به گزارش بازار، در چهار ماه اخیر ۳۳ واحد تولیدی راکد در استان سمنان به چرخه تولید بازگشته اند.

کد خبر: ۱۴۱٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha