۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
استقبال گسترده مسافران نوروزی از هتل‌های استان سمنان| کمک به اقتصاد گردشگری در سال جدید
رئیس اتحادیه هتل‌داران استان سمنان:

استقبال گسترده مسافران نوروزی از هتل‌های استان سمنان| کمک به اقتصاد گردشگری در سال جدید

سمنان- کردان، رئیس اتحادیه هتلداران استان سمنان با اشاره به استقبال از هتل‌های استان توسط مسافران نوروزی، گفت: بعد از مدت‌ها کاهش تقاضا، شاهد افزایش متقاضیان اقامت در استان هستیم.

مهدی کردان در گفتگو با خبرنگار بازار در حاشیه چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان با اشاره به اینکه نوروز سال ۱۴۰۱ فرصت خوبی برای هتل داران است چرا که افزایش مسافران را پیش بینی می کنیم، تاکید کرد: افزایش مسافران کمک به اقتصاد هتل داری و همچنین گردشگری استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه استقبال از هتل های استان سمنان توسط مسافران نوروزی خوب بوده تا جایی که نزدیک به دو سوم ظرفیت هتل های استان رزرو شده اند، تاکید کرد: این استقبال در حالی که هنوز نوروز شروع نشده می تواند نشان از افزایش تقاضای سفر در سال جاری باشد، موضوعی که در سال گذشته به دلیل کرونا شاهد آن نبودیم.

رئیس اتحادیه هتلداران استان سمنان با بیان اینکه کرونا ضربه سنگینی را به هتل داران زد، تاکید داشت: امیدواریم که این ظرفیت های خوبی گردشگر پذیری استان در ایام نوروز بتوانند از ظرفیت مسافران نوروزی استفاده بهینه را کنند.

کردان با بیان اینکه پیش بینی دشوار است اما شاهد افزایش حجم مسافران خواهیم بود، گفت: خوشبختانه هتل های استان آماده میزبانی خوب از مسافران نوروز هستند.

وی با بیان اینکه تمام شیوه نامه های بهداشتی به هتل های استان سمنان ابلاغ شده است، بیان کرد: تمام هتل ها رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری همچنین پروتکل های بهداشتی را در تمام طول سال و به خصوص پیک سفر های نوروزی در نظر خواهند داشت.

کد خبر: ۱۴۱٬۵۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha