۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
۹۵ درصد از آب مصرفی استان زنجان از دشت های ممنوعه است
نماینده مردم زنجان و طارم در گفتگو با بازار:

۹۵ درصد از آب مصرفی استان زنجان از دشت های ممنوعه است

زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه استان زنجان در بهره‌مندی از آب پایدار و تنظیمی بسیار فقیر است، اظهار داشت: ۹۵ درصد از آب مصرفی استان زنجان از دشت های ممنوعه است.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در زمان حاضر رشد اقتصادی، سرمایه گذاری، فروش نفت و ارز آوری کشورمان روبه رشد است، گفت: این روند هر روز بهتر از روز گذشته شده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در بهره‌مندی از آب پایدار و تنظیمی نسبت به استان‌های دیگر بسیار فقیر است، اظهار داشت: ۹۵ درصد از آب مصرفی استان زنجان از دشت های ممنوعه است که آن هم رو به پایان است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: اگر بارندگی روی ندهد، در شهر زنجان در دو سال آینده برای تامین آب شرب مشکل خواهیم داشت.

طاهری تاکید کرد: برای حل مشکل آب از ماده ۵۶ بهره گرفته شده و نسبت به تکمیل سد مراش و بلووین بلوبین اقدام شده است.

وی به بالا بودن سهم استان از مالیات نسبت به استان‌های دیگر اشاره کرد و گفت: طی ۱۰ سال گذشته در استان برای بهره‌مندی از مازاد مالیات دریافتی اقداماتی انجام شده که وضعیت کنونی را رقم زده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس،با بیان اینکه فرآیند اصلاح امور در امور مالیات آغاز شده است، ابراز کرد برای حل این مشکل باید ذهنیت‌ها را عوض کرد.

کد خبر: ۱۴۱٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha