۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
آغاز عملیات اصلاح نقاط پرتصادف در جاده های آذربایجان‌ شرقی
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی خبر داد

آغاز عملیات اصلاح نقاط پرتصادف در جاده های آذربایجان‌ شرقی

تبریز- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: اصلاح نقاط پرتصادف در جاده‌های استان با اجرای عملیات بهسازی نقطه ۶۶ جاده قدیم بستان آباد - میانه برای ارتقای ایمنی تردد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بازار، غلامرضا رسول زاده روز سه شنبه افزود: این اقدام با استفاده از امکانات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده ای، کاهش تصادفات و آشکارسازی جاده ها در طول جادههای ارتباطی استان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۸ نیز ۲۱ نقطه T شکل در جاده های مختلف استان اصلاح شده و این روند در سال جاری نیز ادامه می یابد، اظهار داشت: عملیات بهسازی این تقاطع ها با مطالعه نقاط پرتصادف و با استفاده از توان ادارات تابعه اداره کل و اغلب به صورت امانی انجام می شود.

رسول زاده ادامه داد: همچنین در سال ۱۳۹۸،  ۲ هزار ۲۲۵ کیلومتر خط کشی در جاده های مواصلاتی آذربایجان شرقی توسط این اداره کل انجام شده است.

آذربایجان شرقی دارای ۱۴ هزار کیلومتر شبکه راه بوده که از این میزان ۱۰ هزار کیلومتر راه روستایی و حدود ۴ هزار کیلومتر راه های اصلی، شریانی و بزرگراهی است.

کد خبر: ۱۴٬۱۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha