۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
رئیس شورای رقابت انتخاب شد

رئیس شورای رقابت انتخاب شد

سید نورانی با رأی اکثریت شورای رقابت به ریاست این شورا و مرکز ملی رقابت انتخاب شد.

به گزارش بازار، در اجرای تبصره (۱) بند (الف) ماده (۵۳) قانون اصلاح موادی از برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و قانون سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی سیدنورانی با رأی اکثریت شورای رقابت به ریاست این شورا و مرکز ملی رقابت انتخاب شد. او پیش از این به عنوان صاحب نظر اقتصادی عضو این شورا بود.

رئیس جدید شورای رقابت، استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و دارای دکترای اقتصاد با گرایش بخش عمومی، اقتصاد سنجی و اقتصاد نظری و کارشناسی ارشد اقتصاد با گرایش اقتصاد بین الملل، اقتصاد نظری و اقتصاد اسلامی از دانشگاه تربیت مدرس و کارشناسی رشته اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی است.

از اهم سوابق علمی و اجرایی رئیس جدید شورای رقابت می‌توان به مدیریت گروه اقتصاد نظری دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه در سال‌های ۱۳۸۱-۱۳۸۵، مدیریت گروه اقتصاد اسلامی پردیس دانشگاه علامه طباطبائی از سال ۱۳۹۳ تاکنون، عضویت در شورای پژوهشی سازمان بازرسی کشور از سال ۱۳۸۸ تا کنون، مشاور امور اقتصادی در شرکت ایران خودرو و نائب رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت مدیریت سرمایه گذاری بانک ملی ایران در سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۱ اشاره کرد.

کد خبر: ۱۴۱٬۰۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha