۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
جایگزین کردن تیبا و پژو ۴۰۵ نباید به فرصتی برای شوآف خودروسازان تبدیل شود
نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

جایگزین کردن تیبا و پژو ۴۰۵ نباید به فرصتی برای شوآف خودروسازان تبدیل شود

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروسازان نباید تنها با ایجاد تغییرات محدود روی خودروهای قبلی، این محصولات را با قیمت‌های بالاتر به بازار عرضه کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا درباره توقف خط تولید تیبا و پژو ۴۰۵ در سال آینده، گفت: خودروسازان باید خط تولید خودروهایی که استانداردهای لازم را نداشته و نتوانستند تاکنون رضایت مردم را جلب کنند را متوقف کنند و به سمت تولید خودروهای باکیفیت و متناسب با استاندردهای جهانی روند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: خودروهای جایگزین شده باید قیمت‌های مشابه خودروهای قبلی داشته باشند و خودروسازان از این موضوع فرصتی برای افزایش قیمت خودروها ایجاد نکنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: جایگزین کردن تیبا و پژو ۴۰۵ نباید به فرصتی برای شوآف خودروسازان تبدیل شود در واقع این شرکت‌ها نباید تنها با ایجاد تغییرات محدود روی خودروهای قبلی، این محصولات را با قیمت‌های بالاتر به بازار عرضه کنند همان اتفاقی که در توقف تولید پراید رخ داد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: کیفیت خودروهایی که جایگزین تیبا و پژو ۴۰۵ می‌شود باید ارتقا یابد و پلتفرم های جدیدی به عنوان خودروها به بازار عرضه شود.

کد خبر: ۱۴۰٬۹۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha