۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
لیفت گردن با دکتر شیرزادگان

لیفت گردن با دکتر شیرزادگان

لیفت گردن با دکتر شیرزادگان جهت اصلاح پوست های اضافی و افتاده و همچنین چربی های اضافی در گردن با ایجاد یک نمای صاف و یکنواخت انجام می شود.

به گزارش بازار، لیفت گردن با دکتر شیرزادگان جهت اصلاح پوست های اضافی و افتاده و همچنین چربی های اضافی در گردن با ایجاد یک نمای صاف و یکنواخت انجام می شود. بر اساس معاینه هایی که در جلسه مشاوره انجام می شود و با توجه به سن مراجعه کننده ممکن است در کنار جراحی لیفت گردن عمل های دیگری مانند لیپوساکشن برای رسیدن به نتیجه بهتر پیشنهاد شود.

نتیجه این جراحی تا حد زیادی به قوام و میزان الاستیسیته بودن پوست گردن بستگی دارد. افرادی که به صورت ژنتیکی خط فک و چانه آن ها واضح و برجسته تر می باشد، نتیجه مطلوبی را از این جراحی می گیرند. بعد از انجام معاینات توسط دکتر شیرزادگان در مورد بهترین و بی خطر ترین روش لیفت گردن برای رسیدن به نتیجه مطلوب به بیمار تصمیم گیری خواهد شد. مدت زمان انجام این جراحی با توجه به نوع عمل جراحی لیفت گردن بیمار مشخص می شود و بعد از جراحی داروهایی مانند استامینوفن، آنتی بیوتیک جهت جلوگیری از عفونت و تسکین درد تجویز خواهد شد.

لیفت گردن با دکتر شیرزادگان

اقدامات لازم در رابطه با لیفت گردن

در زیر به برخی توصیه های دکتر اسماعیل شیرزادگان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در رابطه با جراحی لیفت گردن اشاره شده است:

مانند هر عمل جراحی دیگر استفاده از آسپرین و سایر داروهای ضد التهاب و رقیق کننده خون ۲ هفته قبل و بعد از جراحی لیفت گردن ممنوع است.

با توجه به نوع جراحی ممکن است درد و کبودی تا ۴ الی ۱۰ روز بعد از عمل وجود داشته باشد.

ممکن است بعد از انجام این عمل کمی احساس فشار، بی حسی و سفتی وجود داشته باشد که بعد از چند هفته با استراحت کردن و رعایت مراقبت ها بهبود پیدا می کند.

معمولا بعد از ۱ هفته لازم است برای کشیدن بخیه ها در صورتی که از بخیه های جذبی استفاده نشده باشد، به مطب مراجعه کنید.

به منظور پیشگیری از عوارض و ترمیم بهتر زخم ها بعد از جراحی توصیه می شود حداقل به مدت ۳ هفته قبل و بعد از جراحی از استعمال دخانیات و نوشیدن الکل پرهیز نمایید.

بعد از ۱ الی ۲ هفته می توانید به فعالیت های کاری خود باز گردید. البته توصیه می شود به مدت ۳ هفته بعد از جراحی لیفت گردن از انجام فعالیت و حرکات ورزشی اجتناب کنید.

خطرات و عوارض جراحی لیفت گردن چه می باشد؟

خون ریزی در زیر پوست

واکنش به مواد بیهوشی

باقی ماندن جای زخم

ایجاد لخته خون

عفونت

آسیب دیدن عصب ها

از دست رفتن پوست

ایجاد زخم های باز

عدم رضایت بیمار

ذکر این نکته الزامی است که عوارض و خطر در تمامی عمل های جراحی وجود دارد. اما در شرایطی که عمل جراحی توسط متخصص در این زمینه که سال ها تجربه دارد و به مهارت بالایی در زمینه عمل های جراحی رسیده به گونه ای که در صد زیادی از مراجعه کنندگان از آن پزشک رضایت دارند، انجام شود ریسک خطرات و عوارض احتمالی به حداقل میزان ممکن می رسد. به همین علت شما می توانید با دیدن نمونه کارهای لیفت گردن توسط دکتر شیرزادگان و تحقیق در مورد رضایت بیماران اقدام به جراحی نزد وی نمایید.

دلایل انجام لیفت گردن چه می باشد؟

عوامل مختلفی مانند ژنتیک، انجام مراقبت های پوستی در دوره جوانی و یا میانسالی هم چنین آب و هوای محیط زندگی می تواند در کنار افزایش سن در ایجاد چین و چروک ها نقش داشته باشد. تمامی این عوامل در ظاهر پوست نقش بسزایی دارد. ممکن است برخی از افراد متوجه روند تغییرات پوستی خود نشوند یا تمایلی به اصلاح این علائم نداشته باشد اما بسیاری دیگر از افراد به دنبال برطرف کردن این مشکلات پوستی هستند. به همین علت با انجام لیفت گردن می توانید علائم زیر را برطرف کنید :

رفع شل شدن پوست گردن

رفع شلی بیش از حد پوست در ناحیه زیر چانه

برطرف کردن چربی های گردن

برطرف کردن خطوط چربی و چین و چروک ها در این ناحیه

گرانش و وراثت، استرس و کاهش الاستیک پوست گردن از دیگر مشکلاتی است که موجب افزایش چین و چروک ها و افتادگی پوست گردن می شود که با انجام جراحی لیفت گردن می توان آن را برطرف نمود.

چه افرادی نامزد و کاندیدای مناسبی برای جراحی لیفت گردن هستند؟

برای انجام این جراحی لازم است حتما از سلامت عمومی نسبی برخوردار باشید و تحت درمان های خاصی که موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن می شود، نباشید. در ادامه به برخی شرایط کاندیدای مناسب برای انجام جراحی لیفت گردن اشاره شده است :

افرادی که سابقه بیماری خاصی ندارند

افراد غیر سیگاری

افرادی که دید مثبت و واقع بینانه از نتیجه جراحی دارند

ویژگی های جراح خوب لیفت گردن

از مهم ترین نکات در جراحی لیفت گردن انتخاب بهترین جراح می باشد. در انتخاب جراح خوب لازم است به نکات زیر توجه کنید.

بهترین جراح لیفت گردن باید عضو انجمن جراحان پلاستیک باشد.

از تجهیزات جدید و تکنیک های نوین در عمل جراحی استفاده کند.

مجوزهای لازم برای انجام جراحی لیفت گردن را داشته باشد.

نمونه کارهای خوب زیادی داشته بباشد.

درباره انجام لیفت گردن و انتخاب بهترین روش به بیمار به صورت صادقانه مشاوره بدهد.

در مورد مراقبت های قبل و بعد از جراحی و همچنین عوارضی که ممکن است برای شما به وجود بیاید صحبت کند.

مراقبت های بعد از جراحی لیفت گردن

بعد از انجام این جراحی کمی تورم و کبودی طبیعی بوده و برای بهبود این وضعیت می توانید از حوله خنک استفاده نمایید. هرگز یخ را به صورت مستقیم بر روی پوست خود قرار ندهید.

بعد از انجام این عمل حرکت دادن گردن و صورت مانعی ندارد. اما باید دقت کنید تا فشار زیادی به گردن وارد نشود. تا جایی که امکان دارد سر خود را بالا بگیرید تا فشار کمی به گردن وارد شود همچنین این عمل موجب کاهش تورم و کبودی می شود.

ممکن است به منظور تخلیه مایعات اضافی از یک لوله نازک استفاده شود.

داروهایی که توسط پزشک تجویز می شود را به موقع استفاده کنید. کبودی و تورم بعد از گذشت چند هفته به طور کامل از بین خواهد رفت بنابراین نگران این موضوع نباشید.

کد خبر: ۱۴۰٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha