۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
قیمت میوه تنظیم بازاری شب عید تعیین شد
معاون استاندار تهران:

قیمت میوه تنظیم بازاری شب عید تعیین شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران درباره تعیین قیمت میوه تنظیم بازاری شب عید گفت: پرتقال کیلویی ۹ هزار تومان، سیب قرمز ۱۱ هزار تومان و سیب زرد ۱۲ هزار تومان است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری تهران، حشمت الله عسگری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: ذخیره کالاهای اساسی به میزان کافی در انبارها موجود است و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

وی با تاکید بر نظارت بر بازار شب عید افزود: تیم‌های گشت و نظارت متشکل از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به فعال سازی گشت‌های کشیک اقدام و تمهیدات نظارتی را تشدید کنند.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره تامین کالاهای اساسی در سطح استان اظهار کرد: اصلاح و نظارت بیشتر بر شبکه توزیع دسترسی عموم مردم به کالاهای اساسی را تسهیل و قیمت‌ها در سطح بازار را متعادل می‌کند.

عسگری گفت: برخورد قانونی با متخلفان و اخلال گران بازار به شدت در دستور کار دستگاه‌های نظارتی استان قرار دارد و با هرگونه احتکار کالا و افزایش نامتعارف قیمت‌ها بر اساس قانون رسیدگی و برخورد صورت می‌شود.

در ادامه جلسه با اعلام تامین ۳ هزار تن پرتقال و ۱۸۰۰ تن سیب قیمت میوه شب عید بر اساس نظرات کارشناسی اعضای ستاد تنظیم بازار استان مشخص و قیمت هر کیلو پرتقال ۹ هزار تومان، سیب قرمز ۱۱ هزار تومان و سیب زرد ۱۲ هزار تومان تعیین شد.

کد خبر: ۱۴۰٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha