۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کالاهای اساسی مردم سیستان و بلوچستان تامین شد
رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان:

کالاهای اساسی مردم سیستان و بلوچستان تامین شد

زاهدان - رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با ذخیره‌سازی کالاهای اساسی کشاورزی در انبارها هیچگونه مشکلی برای تأمین و توزیع این کالاها در ایام تعطیلات نوروز در این استان وجود ندارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، محمدعلی نیکبخت اظهار داشت: با ذخیره‌سازی کالاهای اساسی کشاورزی در انبارهای سطح استان، هیچ گونه مشکلی برای تأمین و توزیع کالاهای اساسی در ایام تعطیلات نوروز در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به حجم مسافرین در شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان پیش‌بینی‌های لازم برای ذخیره کالاهای اساسی انجام شده است.

وی با اشاره به ادامه خشکسالی و عدم آورد رودخانه هیرمند در منطقه سیستان تصریح کرد: برخلاف همه مشکلات با تأمین و توزیع به موقع نهاده‌های دامی، ۲۰ درصد میزان دام منطقه افزایش داشته و این نشان از تأمین به موقع خوراک دام است و دامداران امیدوارانه در امر دامپروری مشغول تولید هستند.

نیکبخت گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۹۰ هزار تن نهاده دامی به سیستان و بلوچستان حمل و توزیع شده که چهار برابر سال گذشته است اما همچنان خواستار اختصاص بیشتر نهاده دامی از سوی وزارت جهاد کشاورزی به استان هستیم تا دامداران بدون دغدغه فعالیت خود را ادامه دهند.

وی اظهار کرد: ۴۵۰ تن میوه شب عید شامل ۲۰۰ تن پرتقال و ۲۵۰ تن سیب درختی به استان حمل شده که با تعیین قیمت به زودی در سطح استان توزیع خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۰٬۷۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha