۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
تجهیز دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی به درگاه‌های الکترونیکی صدور مجوز سرمایه‌گذاری
استاندار خراسان شمالی تأکید کرد

تجهیز دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی به درگاه‌های الکترونیکی صدور مجوز سرمایه‌گذاری

بجنورد- استاندار خراسان شمالی بر تجهیز دستگاه‌های اجرایی استان به درگاه‌های الکترونیکی صدور مجوز سرمایه‌گذاری تأکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در نهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، پراکندگی دریافت استعلامات در خصوص صدور مجوز سرمایه‌گذاری را از چالش‌های روز کشور دانست و افزود: ایجاد درگاه واحد سرمایه‌گذاری در استان باید مورد توجه متولیان امر باشد و دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان به سیستم‌های الکترونیکی مورد نیاز برای صدور مجوزهای لازم تجهیز شوند.

وی همچنین بر توجه دستگاه‌های اجرایی به پروژه‌های اولویت‌دار مصوب این شورا تأکید کرد.

استاندار خراسان شمالی با قدردانی از تلاش‌های انجام‌شده در خصوص برنامه‌ریزی چگونگی هزینه اعتبارات تملک دارای های سرمایه‌ای و هزینه‌ای استان، گفت: دستگاه‌های اجرایی به اولویت‌بندی پروژه‌های مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان توجه داشته باشند.

الحاق به محدوده شهرهای گرمه، آشخانه، شیروان، فاروج و اسفراین از دیگر دستور کارهای این جلسه بود که حسین نژاد در این خصوص گفت: باید از فرصت مصوبه ملی در خصوص الحاق به محدوده شهرها برای اجرای طرح ملی مسکن به‌خوبی بهره‌مند شویم و باید بدانیم استان‌های پیشتاز می‌توانند از اعتبارات ویژه طرح ملی مسکن استفاده کنند.

کد خبر: ۱۴۰٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha