۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
سرامیک کف | جدیدترین مدل سرامیک کف حیاط در کاشیران

سرامیک کف | جدیدترین مدل سرامیک کف حیاط در کاشیران

سرامیک کف حیاط موجود در بازار که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند نیز دارای تنوع بالایی هستند که به آسانی می توان مناسب با سلیقه خود بهترین انتخاب را انجام داد.

بازار; گروه صنعت: سرامیک کف حیاط موجود در بازار که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند نیز دارای تنوع بالایی هستند که به آسانی می توان مناسب با سلیقه خود بهترین انتخاب را انجام داد. کاشیران مدل های متنوعی از سرامیک کف حیاط را تولید می کند که کیفیت بالایی دارند و زیبایی خاصی به فضای حیاط می دهند. سرامیک های کف حیاط کاشیران مطابق سلیقه طراحان و معماران است و به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب بهترین کیفیت را دارند. کاشیران برای رفاه مشتری های خود انواع سرامیک کف حیاط را در طرح های مختلف مدرن و کلاسیک تولید و پوششی ایده آل و بی نظیر برای مشتری های خود تولید می کنند.

سرامیک کف در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود که هر فرد متناسب با سلیقه، کاربرد، بودجه و ... می تواند بهترین مدل را خریداری نماید. سرامیک بهترین پوشش برای کف هر فضا است که استفاده از آن مزایای بسیاری دارد از این رو جزء پر استفاده ترین کفپوش ها به حساب می آید. به برخی از مزایای استفاده از سرامیک برای کف در زیر اشاره شده است:

· دوام بالا

· زیبایی خاص

· تمیز کردن آسان

· تنوع در طرح و رنگ

· مقاومت بالا

· مقرون به صرفه

· مناسب برای محیط های مختلف

· نفوذ ناپذیر در برابر آب

· مقاوم در برابر لکه

· طول عمر بالا

· و ...

سرامیک کف | جدیدترین مدل سرامیک کف حیاط در کاشیران

سرامیک کف حیاط کاشیران

همانطور که گفته شد سرامیک پوشش بسیار مناسبی برای کف حیاط است که در انتخاب آن باید دقت داشت تا سرامیکی با کیفیت تهیه نمود. کاشیران یکی از با سابقه ترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک در ایران است که محصولات بسیار متنوعی را تولید می کند و در اختیار مشتری های خود قرار می دهد. این شرکت با مرغوب ترین مواد اولیه، انواع سرامیک کف حیاط را با طراحی هایی زیبا و رنگ هایی متنوع به بازار عرضه می کند. سرامیکی که برای کف حیاط مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای دوام و مقاومت بسیار بالایی باشد؛ علاوه بر این تا حد امکان باید نسبت به آب نفوذ ناپذیر باشد. یکی از مزایای محصولات کاشیران این است که می توان با هر بودجه ای سرامیک مناسب خود را انتخاب کرد. کارخانه تولید سرامیک تعیین کننده کیفیت محصول است زیرا تجهیزات و نیروی کاری که برای تولید مورد استفاده قرار می گیرند بسیار حائز اهمیت هستند و هرچه مجموعه عرضه کننده مانند کاشیران با سابقه تر و پیشرفته تر باشد، سرامیک های کف بهتری را انتخاب و به دست مشتری می رساند.

سرامیک کف | جدیدترین مدل سرامیک کف حیاط در کاشیران

نکات مهم در انتخاب سرامیک کف برای حیاط

از آنجایی سرامیک کف حیاط از مهم ترین دکوراسیون های یک منزل است، برخی از نکاتی را که باید به هنگام انتخاب و خرید سرامیک کف حیاط رعایت کنید را برای شما شرح داده ایم:

· مهم ترین نکته استحکام و دوام سرامیک است زیرا تردد در فضای حیاط زیاد است و بیشتر از هر مکانی در معرض شستشو قرار دارد.

· سرامیکی که برای کف حیاط انتخاب می کنید باید درصد جذب آب آن صفر یا زیر صفر باشد

· نوع سرامیک را با توجه به منطقه سردسیر و گرمسیر باید انتخاب کرد. (در مناطق سردسیر نباید سرامیک هایی با رویه سر و لغزنده را انتخاب کرد، بهتر است از سرامیک های مدل شکسته یا واش بتن استفاده شود.)

· میزان مقاومت سرامیک کف حیاط را مد نظر داشته باشید، هرچه مقاومت سرامیک بیشتر باشد برای کف حیاط و پارکینگ مناسب تر است.

· سرامیک کف حیاط باید قابلیت شست و شو را داشته باشد.

· بهتر است برای جلوگیری از آسیب های احتمالی از سرامیک های لغزنده استفاده نکنید.

· سرامیک حیاط در معرض آب است پس بهتر است از مدل های با ضخامت و با دوام استفاده کنید، به خصوص در مناطق سردسیر زیرا تحمل سرما برای سرامیک های ظریف سخت است و به مرور شکسته می شوند.

· سرامیک های کف برای حیاط دارای طرح های متفاوتی هستند که می توان به آسانی آن ها را با هم ترکیب کرد، پس برای این کار به هماهنگی رنگ ها و مدل ها دقت کنید

· سرامیک هایی را که در معرض باران، برف و شستشوی زیاد تغییر شکل می دهند، اصلا مناسب کف حیاط نیستند.

· حیاط با بخش های داخلی پیوند به خصوصی دارد، از این رو باید به هماهنگی رنگ های داخلی و حیاط دقت کنید.

· سرامیک کف حیاط باید میزان تخلخل بسیار کمی داشته باشد و دارای تراکم بالایی باشد.

· بهتر است از سرامیکی برای کف حیاط استفاده کنید که نصب و تعویض آن آسان باشد.

با خرید و کسب اطلاعات از مشاوران مجموعه بزرگ کاشیران، می توانید به راحتی و با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. کاشیران پس از کسب سال ها تجربه، توانسته است محصولی را به مشتریان عزیز خود ارائه دهد که رضایت آن ها را به دنبال داشته باشد.

کد خبر: ۱۴۰٬۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha