۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
اتصال ایلام به شبکه ریلی مورد بی توجهی قرار گرفته است
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام:

اتصال ایلام به شبکه ریلی مورد بی توجهی قرار گرفته است

ایلام-رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام با اشاره به اینکه اتصال ایلام به شبکه ریلی مورد بی توجهی قرار گرفته است، گفت: در بودجه ۱۴۰۱ به مناطق کمتر توسعه یافته توجه ویژه شده است.

به گزارش بازار، علی اکبر بسطامی ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی در محل استانداری ایلام اظهار کرد: یکی از مهم ترین پروژه‌ها، اتصال ایلام به راه ریلی بود که متاسفانه در سفر هیات دولت به این استان به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است.

وی اضافه کرد: برای برون رفت ایلام از محرومیت باید همه با هم با اتحاد و انسجام بصورت شبانه روزی تلاش کنیم تا این استان در ریل توسعه قرار گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در توزیع اعتبارات، نمایندگان مجلس ناظر بر تخصیص و توزیع اعتبارات استانی هستند و تمامی اعتبارات باید براساس عدالت توزیع شود.

بسطامی با تاکید بر لزوم تخصیص اعتبارات لازم به مناطق محروم و کم برخوردار نسبت به سایر مناطق گفت: این مهم در مجلس شورای اسلامی در اعتبارات سال ۱۴۰۱ دیده خواهد شد.

وی افزود: در بودجه ۱۴۰۱ بخش اعظمی از اعتبارات استانی برای توزیع به وزارتخانه واگذار شده است و اگر هر مدیری قدرت رایزنی بالایی داشته باشد، بطور قطع می‌تواند حداکثر اعتبارات مورد نیاز را برای تکمیل طرح‌های حوزه دستگاه اجرایی متبوع خود جذب کند.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تخصیص اعتبارات حوزه اربعین برای ایلام ناکافی است و سال آینده برای اعتبارات این حوزه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اهتمام جدی باشند.

کد خبر: ۱۴۰٬۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha