۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
اسکان ۲۵۰ نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار در توفان استان اصفهان | تداوم تندباد
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان مطرح کرد؛

اسکان ۲۵۰ نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار در توفان استان اصفهان | تداوم تندباد

اصفهان - شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: ۲۵۰ نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار در توفان امروز استان اصفهان اسکان داده شدند.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به وزش توفان و تندباد امروز در برخی از مناطق استان اصفهان اظهار داشت: شدت توفان به حدی بود که به دلیل گرد و غبار و کاهش میدان دید چند ساعتی محور اردکان - نائین امروز مسدود شد.

وی با بیان اینکه با مساعد شدن شرایط و کاهش گرد و غبار این محور مواصلاتی مجددا عصر امروز بازگشایی شد، ابراز داشت: البته پیش بینی بر این بود که شرایط هوایی کنونی در سطح استان ناپایدار باشد و مجددا تغییر کند.

مدیرکل بحران استان اصفهان با اشاره به اینکه در شامگاه امروز مجددا شاهد تداوم توفان گرد و خاک در برخی از محورهای مواصلاتی استان بودیم، تصریح کرد: به عنوان مثال فعال شدن کانون های گرد و خاک در محورهای نائین، انارک، خور باعث شد که مجددا محدودیت هایی در این محور اعمال شود.

وی با بیان اینکه این محدودیت ها به صورت موقت و توسط پلیس راه اعمال شده است، گفت: مهمترین علت اعمال این محدودیت ها به منظور پیشگیری از حوادث بود تا شاهد خسارت های مالی و جانی برای هموطنان عزیز نباشیم.

شیشه فروش با اشاره به اینکه پس از ایجاد شرایط ایمن مجددا محورها باز می شود، افزود: امروز ۲۵۰ نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار در توفان استان اصفهان در اماکن امن اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه این هموطنان مربوط به خودروهای در راه مانده در محورهای شرق، جنوب و شمال استان اصفهان بودند، تاکید کرد: با همکاری نهادها و دستگاه های مربوطه این هموطنان ما در اماکن ورزشی، مساجد و پایگاه ها اسکان داده شدند.

کد خبر: ۱۴۰٬۲۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha