۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
اعمال محدودیت در محورهای مواصلاتی اصفهان | سرعت توفان به ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت رسید
مدیرکل بحران استان اصفهان:

اعمال محدودیت در محورهای مواصلاتی اصفهان | سرعت توفان به ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت رسید

اصفهان - شیشه فروش، مدیرکل بحران استان اصفهان با اشاره به توفان و تندباد در بخش هایی از استان اصفهان گفت: در برخی نقاط سرعت توفان به ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت هم رسیده است.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه وزش باد شدید و طوفان لحظه ای و گرد و غبار در برخی از بخش های استان اصفهان اظهار داشت: در اثر این توفان خسارت هایی هم بر مردم وارد شده است.

وی با بیان اینکه سرعت توفان در استان اصفهان حتی تا ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت هم رسیده است، ابراز داشت: پیش بینی می کنیم توفان تا روز شنبه به خصوص در مناطق شرقی ادامه داشته باشد و از این رو لازم است تا اقدامات لازم جهت عدم بروز خسارت اندیشیده شود.

مدیرکل بحران استان اصفهان احتمال آسیب به اشحار، سازه های موقت، گلخانه ها و تابلوهای تبلیغاتی را محتمل دانست و تصریح کرد: حفاظت از تاسیسات کشاورزی و رعایت اصول ایمنی و بهداشت سلامت در هنگام تردد در جاده ها و مناطق تحت تأثیر کرد و خاک ضروری به نظر می رسد.

خسارت به تابلوهای شهری و جاده ای
وی با اشاره به اینکه توفان و گرد و خاک در شرق استان اصفهان و به خصوص در شهرهای اردستان، نائین و انارک باعث خسارت به تابلوهای شهری و جاده ای، سقوط تعدادی از اشجار و پایه های برق و سقف های کاذب شده است، افزود: این توفان حتی باعث شکسته شدن شیشه تعدادی از خودروهای عبوری در مسیرهای مواصلاتی به این شهرها نیز شده است.

شیشه فروش با بیان اینکه وزش تندباد و طوفان در جنوب استان و شهرستان سمیرم و بخش پادنا و شهر بیده باعث بروز خسارت به اشجار، پایه های برق شده است، گفت: سقف های شیروانی اماکن و شیشه برخی خودروها در این مناطق نیز شکسته و باعث وارد شدن خسارت به مردم شده است.

وزش باد شدید در محورهای خور و بیابانک، جندق انارک و چوپانان
وی همچنین از وزش باد شدید در محورهای خور و بیابانک، جندق انارک و چوپانان خبر داد و تاکید کرد: این حادثه باعث اعمال محدودیت موقت در محورهای مواصلاتی به این شهرها توسط پلیس راه شده است.

کد خبر: ۱۴۰٬۱۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • هموطن IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      0 0
      وقتی تالاب گاوخونی و زاینده رود را خشک میکنید باید انتظار توفان گردو خاک هم داشته باشید