۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
ظرفیت بانک صادرات ایران برای تامین مالی سالانه ۸۰۰ میلیون یورویی فولاد مبارکه

ظرفیت بانک صادرات ایران برای تامین مالی سالانه ۸۰۰ میلیون یورویی فولاد مبارکه

مدیران عامل بانک صادرات ایران و فولاد مبارکه اصفهان در نشستی زمینه‌های توسعه همکاری فی‌مابین را بررسی و برای استفاده از ظرفیت‌های ریالی و ارزی این بانک در داخل و خارج کشور تفاهم کردند.

به گزارش بازار به نقل از بانک صادرات، حجت‌اله صیدی در دیدار مدیران مجموعه فولاد مبارکه بر تقویت همکاری بانک صادرات ایران با این شرکت تاکید کرد و گفت: همکاری با این شرکت تاکنون در مسیر مطلوبی قرار داشته و همچنان از تمامی ظرفیت‌های موجود ارزی و ریالی برای پیشبرد فعالیت‌های فولاد مبارکه استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان این که همه ۵۰۰ شرکت برتر ایران به غیر از بانک‌های موجود در این فهرست و همچنین شرکت‌های بزرگ صنعت پتروشیمی، خودروسازی و دیگر صنایع کشور با بانک صادرات ایران همکاری دارند و ۲۵ درصد گردش مالی آنها توسط این بانک انجام می‌شود، اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه برای بانک صادرات ایران از ‌اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این ظرفیت‌ ‌ وجود دارد که حداقل ۲۵ درصد حجم عملیاتی بانکی این شرکت توسط بانک صادرات ایران انجام شود.

صیدی در این نشست با اشاره به روابط کارگزاری در کشورهای منطقه و برخورداری بانک صادرات ایران از بیشترین تعداد شعب خارج از کشور، برای انجام مبادلات ارزی و کاهش هزینه‌های تامین مالی شرکت فولاد مبارکه اعلام آمادگی کرد و ظرفیت بانک برای تامین مالی سالانه حداقل ۸۰۰ میلیون یورو به منظور حمایت از طرح‌های توسعه‌ای این شرکت را یادآور شد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز در این نشست ضمن ابراز رضایت از همکاری با بانک صادرات ایران گفت: همیشه سابقه مطلوبی از همکاری با بانک صادرات ایران در فولاد مبارکه وجود داشته و جایگاه آن از نظر عملکرد در میان سایر بانک‌ها همواره جایگاه برتری بوده است.

محمدیاسر طیب‌نیا با اشاره به وجود بیش از هشت میلیارد یورو طرح جدید در فولاد مبارکه، خواستار همراهی بانک صادرات ایران برای تحقق طرح‌های توسعه‌ای این شرکت از طریق منابع صندوق توسعه ملی شد.

مدیرعامل فولاد مبارکه همچنین هماهنگی و تدوین تفاهم‌نامه و برنامه عملیاتی بلندمدت برای استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی بانک صادرات ایران را خواستار شد.

کد خبر: ۱۴۰٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha