۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
حل مشکلات درمانی، آبرسانی و آلودگی هوا در آبیک اولویت دارد
استاندار قزوین:

حل مشکلات درمانی، آبرسانی و آلودگی هوا در آبیک اولویت دارد

قزوین- استاندار قزوین گفت: حل مشکلات درمانی، آبرسانی و رفع آلودگی هوا در شهرستان آبیک با پیگیری و تعامل جدی فرماندار با مدیران استانی بایستی در اولویت قرار گیرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمد مهدی اعلایی با اشاره به اهمیت توجه به انتخاب مردم اظهارداشت: در دوره مدیریت جدید باید اقدامات ما و انتظارات مردم شهرستان، مسائل مربوط به استان و فضای مدیریتی مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: در استان تلاش می کنیم تا تغییرات مثبتی در مسیر بهبود عملکرد خدمت ‌رسانی به مردم اتفاق بیفتد و در این زمینه رویکرد ما استفاده از مدیران جوان است تا با انگیزه بیشتری خدمت رسانی محقق شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: یک تکاپوی جدی در دستور کار مدیران استان قرار دارد و اولویت ها ارتقای شاخص‌های اقتصادی و معیشتی مردم است.

اعلایی یادآورشد: شهرستان آبیک به‌عنوان پیشانی استان قزوین در کنار داشتن مزیت و ظرفیت های متعدد، مشکلات جدی هم دارد که بایستی برای حل همه آنها برنامه‌ ریزی کنیم.

ی اظهارداشت: با مدیریت هوشمندانه و مدبرانه باید به توسعه و عمران این شهرستان کمک شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: برخی از مشکلات اساسی است و با توجه به محدودیت منابع باید برنامه ریزی و تدبیر کنیم و در این راستا حل مشکل آب شرب مردم در اولویت جدی است تا این طرح بسرعت به پایان برسد.

اعلایی گفت: در بازدیدی که از طرح آبرسانی از سد طالقان به آبیک صورت گرفت متوجه شدم حجم اعتبارات اختصاص یافته کافی نیست و تزریق قطره چکانی منابع مالی کار را طولانی کرده و به اعتماد مردم آسیب زده که باید موضوع پیگیری شود.

وی با تشکر از مدیران وزارت نیرو و نمایندگان مجلس و استانداری و آب منطقه ای در پیگیری مطالبات مردم اظهار امیدواری کرد طرح آبرسانی با سرعت بیشتری تکمیل شود.

استاندار قزوین بیان کرد: موضوع آلودگی هوا از اختیارات استان خارج و نیازمند پیگیری‌های ملی است و تاکید داریم ضمن تعامل با مسئولان استانهای تهران و البرز برای رفع این مشکل با پیگیری معاون اقتصادی و عمرانی اقدام شود.

وی تأکید کرد: اولین چالش در شهرستان آبیک، انتخاب فرمانداری توانمند بود که با بررسی‌های صورت گرفته فرماندار جدید انتخاب شد و آقالی فتوحی با اختیارات کامل و اقتدار آمده و همه اختیاراتی که برای این مسئولیت نیاز بود تفویض شده و از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم ضمن همکاری مناسب با فرماندار، برای حل مشکلات همت کنند.

اعلایی اظهارداشت: انتظار داریم مدیران ضمن دوری از حواشی در خدمت رسانی کوشا باشند و مدیران استانی هم موظفند در انتخاب مدیران شهرستان، از نظر فرماندار استفاده کنند تا شاهد پیشبرد برنامه ها باشیم.

کد خبر: ۱۴۰٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha