۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
افتتاح سایت‌های ایکس-ری خودرویی همزمان در ۴ گمرک کشور
صبح امروز صورت گرفت؛

افتتاح سایت‌های ایکس-ری خودرویی همزمان در ۴ گمرک کشور

سایت‌های ایکس-ری خودرویی گمرکات دوغارون، بازرگان، بیله سوار و نوردوز به طور همزمان با حضور وزیر اقتصاد در محل گمرک دوغارون افتتاح شد.

به گزارش بازار، سایت‌هایی ایکس-ری در سه گمرک بازرگان، بیله سوار و نوردوز با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و استاندار خراسان امروز پنجشنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۰ به صورت ویدیو کنفرانس توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل گمرگ دوغارون به بهره‌برداری رسید.

در این سایت‌های ایکس-ری، تمامی جزئیات و محتوای داخل خودرو حتی در داخل لاستیک‌ها به طور کامل مشاهده می‌شود و ضمن تسریع در انجام امور، نظارت بسیار خوبی نیز صورت خواهد گرفت.

منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در سال ۱۳۸۹ با ویژگی تولید و تجارت در نقطه صفر مرزی با افغانستان تاسیس شده است.

با توجه به نیاز و استقبال بازار سی میلیونی افغانستان به عنوان مهمترین وارد کننده کالاهای ایرانی، گمرک دوغارون مهمترین معبر رسمی شرق کشور شناخته می‌شود.

فراورده‌های سوختی، کالاها و مصالح ساختمانی و مواد غذایی عمده‌ترین محصولات صادراتی از این منطقه بوده و برای تأمین نیازهای بازار هدف و کشورهای CIS ظرفیت لازم جهت سرمایه‌گذاری در امور صنایع مواد محور، تبدیلی، پردازش کالاها، تجزیه، تکمیل و مونتاژ، تغییر بسته‌بندی، جذب دانشجو و ایجاد مراکز درمانی وجود دارد.

افتتاح و بهره‌برداری پروژه سایت ایکس-ری نیز در راستای شتاب دهی واردات و صادرات انجام شده است.

کد خبر: ۱۴۰٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha