۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
حل مشکلات مالیاتی شرکت «کیوان» همدان با مصوبات ستاد تسهیل
استاندار همدان خبر داد:

حل مشکلات مالیاتی شرکت «کیوان» همدان با مصوبات ستاد تسهیل

همدان - استاندار همدان گفت: حل مشکلات مالیاتی شرکت «کیوان» به مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات کارخانه کیوان گفت: شرکت کیوان به اداره مالیات و همچنین تامین اجتماعی بدهی دارد و به دنبال این بدهی مشکلاتی در اداره ثبت اسناد استان برای این شرکت ایجاد شده است.

وی بابیان اینکه مقرر شده بدهی کارخانه کیوان به صورت ۴۵ ماهه تقسیط شود، افزود: مشکلات مالیاتی شرکت کیوان نیز به بحث گذاشته می شود که این موضوع در قالب چند بخش قابل پیگیری است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بخشی از مشکل مالیاتی شرکت کیوان داشتن بدهی‌ بود که قابل تقسیط است، گفت: بخش دیگر مشکلات مالیاتی شرکت کیوان به مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان نیاز دارد و مقرر شد تا این بخش رابه صورت کارشناسی در کارگروه تسهیل بررسی شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه باید تغییرات هیئت مدیره شرکت کیوان به ثبت رسانده شود تا فرآیندهای اداری آن دچار مشکل نشود، گفت: کارخانه کیوان باید در راستای پرداخت بدهی و مطالبات کارگران اقدام کند.

وی اضافه کرد: کارخانه کیوان مکلف شده برای رونق تولید، طی ۶ ماه برنامه‌ای مدون از طرح خود برای ارتقا سطح کیفی و کمی تولیدات این کارخانه ارائه کند.

استاندار همدان ابرا امیدواری کرد: با همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه در استان همدان موانع شرکت کیوان تا کنون برطرف شده و کارخانه به چرخه تولید بازگردد.

گفتنی است، کارخانه کیوان یکی از ۱۸ هلدینگ داروگر در کشور است و با برندهای کام، شکلات تافی و برند کامک، بخشی از زنجیره محصولات غذایی کشور را تأمین می‌کند.

کد خبر: ۱۳۹٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha