۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
رونمایی از ۳ محصول دانش بنیان شرکت‌های مستقر در پارک البرز
در نمایشگاه دستاوردهای فناورانه البرز انجام شد؛

رونمایی از ۳ محصول دانش بنیان شرکت‌های مستقر در پارک البرز

کرج- در حاشیه بازدید استاندار البرز و هیئت همراهش از پارک علم وفناوری البرز، از سه محصول دانش بنیانی شرکت‌های فناور مستقر در پارک، رونمایی شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی پارک علم وفناوری البرز، ضمن بازدید استاندار البرز از نمایشگاه محصولات ودستاوردهای فناورانه و دانش بنیانی شرکت های فناور مستقر در پارک البرز وآشنایی با نوع محصول فناورانه شرکت های فوق، از سه محصول فناور سامانه جستجوی پیشرفته اختراعات ثبت شده در کشور رونمایی شد.

این محصولات مربوط به موسسه نوفن حامی البرز دستگاه تکار تراپی «درمان در زمینه فیزیوتراپی ( گرما رسانی و اکسیژن سازی عمقی) کم کردن جلسات درمانی چند برابری» وکاورزن حرارتی اتوماتیک کفش «کاورکردن کفش به شکل اتوماتیک برای جلوگیری از ورود آلودگی ته کفش» مربوط به شرکت دانش بنیان اکسون، و «سبد کیت های تشخیص ملکولی» مربوط به شرکت دانش بنیان «توپاژن ژن کاوش» نیز رونمایی شد.

استاندار البرز در حاشیه این بازدید از استان البرز به عنوان قطب علم وفناوری وتکنولوژی های نوین کشور یاد کرد و گفت: البرز به لحاظ بهره مندی از مجموعه ای مانند مجموعه پارک علم وفناوری از ظرفیت و پتانسیل بالایی در این حوزه برخوردار است ومی توان ادعا کرد که استانی منحصر بفرد درحوزه علم و تکنولوژی و شتاب دهنده هاست.

مجتبی عبداللهی با بیان اینکه هماهنگی و همکاری لازم برای صدور مجوزها، پرداخت وام جهت شروع به کار و فعالیت جوانان در اولویت قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: با همتی که در جوانان این حوزه و همچنین اراده ای که در دولت سیزدهم به وجود آمده ، قطعا می توان با شتاب بیشتری در پیشرفت علم وفناوری گام های بلندی برداشت.

کد خبر: ۱۳۹٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha