۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
آماده باش نوروزی اتحادیه تعمیرکاران خودرو
رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودوری تهران اعلام کرد

آماده باش نوروزی اتحادیه تعمیرکاران خودرو

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودوری تهران گفت: امسال اکیپ‌های اتحادیه تعمیرکاران خودرو در ۵۰ نقطه در شهر تهران که بیشتر آن در ورودی شهر است مستقر می‌شوند.

به گزارش بازار، علیرضا نیک آئین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران افزود: پراکندگی این اکیپ‌ها در سطح شهر رعایت شده و اتحادیه در ایام نوروز آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به مردم است.

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت داشتن هر گونه مشکل و یا شکایتی از واحدهای صنفی متخلف دارند می‌توانند با شماره ۷۷۶۴۶۰۶۰ تماس بگیرند تا اتحادیه به مشکل آن‌ها رسیدگی کند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران گفت: به هموطنان توصیه می‌شود تا تعمیرات خودرو خود را به روزهای پایانی سال محول نکنند، زیرا هم با حجم بالای کار مواجه می‌شوند وهم خودرویی که تعمیر می‌شود ممکن است بعد از تعمیر دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر مجدد داشته باشد.

نیک آئین ادامه داد: هم اکنون ۵۰۰۰ واحد صنفی تعمیر کار خودروهای سبک و سنگین دارای مجوز در تهران وجود دارند و حدود ۲۰۰۰ واحد هم بدون جواز هستند که اتحادیه در حال رصد، آموزش و ساماندهی آنهاست.

وی به مراجعه کنندگان واحدهای صنفی تعمیرگاهی خودرو توصیه کرد: حتما جواز کسب و فهرست قیمت دستمزد بر روی دیوار واحد صنفی را مشاهده کنند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودوری تهران همچنین گفت: مردم به واحدهای غیر مجازی که جواز کسب ندارند مراجعه نکنند، زیرا از آنجا که نظارتی بر روی عملکرد این واحدها وجود ندارد مراجعه کنندگان به واحدهای غیرمجاز، دچار ضرر و زیان خواهند شد.

کد خبر: ۱۳۹٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha