۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
ترسناکترین فیلم های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲

ترسناکترین فیلم های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲

بنظر می رسد روز به روز میزان علاقه و طبع بیننده نسبت به فیلم های ترسناک بیشتر می شود و همین باعث شده است که آثار ترسناک زیادی تولید شود.

به گزارش بازار، شاید برای شما نیز جالب بوده که چرا تا این حد میزان فیلم و سریال ها با ژانر ترسناک زیاد شده است، عوامل مختلفی در این موضوع نقش دارند از افزایش میل مخاطب، شرایط زندگی روزمره بشری، ایده های زیاد جهت ساخت، اقتباس سازندگان از اثرهای گذشته و سایر کتاب های دلهره آور و همچنین کارگردان های جوانی که با هزاران نو آوری پا به این عرصه گذاشته اند دخیلند. نیاز به هیجان و همچنین دورهمی های صمیمی و جوان پسندانه می طلبد تا یک فیلم ترسناک تماشا کنیم، اما برای اینکه بتوانید گزینه مناسب برای تماشا داشته باشید ما به چند فیلم ترسناک برتر سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ اشاره خواهیم کرد که همگی در آرشیو دانلود فیلم ترسناک جدید سایت کاران مووی قرار دارند.

فیلم های ترسناک جدید ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲

۱- دانلود فیلم پاور- The Power

فیلم تاریکی، قدرت یا پاور (The Power) یک فیلم ترسناک و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۱ کشور انگلستان به کارگردانی کورینا فیت است که توسط کمپانی Air Street Films ساخته و انتشار یافته است؛ نویسندگی این فیلم را نیز کورینا فیت برعهده داشته و بازیگرانی چون مارک اسمیت، مارلی چشام، رز ویلیامز، دایوین هنری، پل انتونی باربر، رابرت گودمن، سارا هوآر، شکیرا رحمان، چارلی کاریک در آن بازی می کنند؛ این اثر نخستین بار در تاریخ ۸ آوریل سال ۲۰۲۱ به صورت اینترنتی در کشور انگلستان منتشر شد.

داستان در سال ۱۹۷۳ روایت میشود و در مورد یک پرستار جوان است که مجبور میشود در شیفت شب یک بیمارستان تقریبا متروکه کار کند. اما زمانی که معدنچیان به دلیل اعتصاب، برق سراسر انگلیس را قطع میکنند، او حضور یک موجود ترسناک و شیطانی را که زندگی وی و اطرافیانش را تهدید میکند، در داخل بیمارستان احساس می کند و باید برای بقا بجنگد.

۲- دانلود فیلم گرگینه های درون- Werewolves Within

ترسناکترین فیلم های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲

گرگینه‌های درون (Werewolves Within) یک فیلم ترسناک و کمدی محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی جاش روبن که توسط کمپانی‌های Ubisoft Film and Television و Vanishing Angle تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز میشنا ولف نگاشته و بازیگرانی چون سام ریچاردسون، میلانا وینتراب، جورج باسیل، سارا برنز، مایکل چرنوس، کاترین کورتین، وین دووال، هاروی گیلن، ربکا هندرسون، شیان جکسون، میکائلا واتکینز، گلن فلشلر در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. این اثر که براساس یک بازی ویدیویی به همین نام محصول کمپانی Red Storm Entertainment ساخته شده است، اولین بار در تاریخ ۱۶ ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی در جشنواره فیلم ترایبکا Tribeca Film Festival اکران شد سپس در ۲ جولای نیز توسط IFC Films در کشور آمریکا به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ این فیلم پس از حضور در جشنواره بین المللی ReFrame موفق شد برنده جایزه ReFrame Stamp برای بهترین ویژگی‌های بصری شود. فیلم گرگینه‌های درون پس از اکران با نظرات مثبت از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد. این اثر پیشنهاد در دانلود فیلم دوبله فارسی سایت کاران مووی قرار دارد.

در مورد شهری کوچک به نام بیورفیلد است که دچار طوفان برفی وحشتناکی شده و بدین ترتیب عده‌ای از اهالی این شهر کوچک را در یک مسافرخانه محلی گرفتار کرده است. اکنون جنگلبانی تازه وارد به نام فین به همراه یک مامور پست به نام سیسیلی تلاش میکنند تا آرامش را برقرار کرده و حقیقت موجودات مرموزی که باعث وحشت مردم شهر شده است را آشکار سازند.

۳- دانلود فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس- Texas Chainsaw Massacre

کشتار با اره برقی در تگزاس (Texas Chainsaw Massacre) یک فیلم اسلشر در ژانر جنایی، ترسناک و هیجان انگیز محصول ایالات متحده آمریکا به کارگردانی دیوید بولو گارسیا و با فیلمنامه ای از فده آلوارز، کریس توماس داولین و رودو سایگاس محصول سال ۲۰۲۲ است که از هنرمندان آن میتوان به؛ سارا یارکین، السی فیشر، مارک بورنهام، جیکوب لاتیمور، مو دانفورد، اولون فوئره، جسیکا اَلین، نل هادسون، آلیس کریج، ویلیام هوپ، جالیون کوی، سم داگلاس و جان لاروکات اشاره کرد. فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ از سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX منتشر شد. کمپانی Bad Hombre و Exurbia Films و Legendary Entertainment تهیه و ساخت فیلم را بر عهده داشته اند. این فیلم در کشور بلغارستان فیلمبرداری و ساخته شده است و در گیشه به فروش حدود ۲۰ میلیون دلار دست یافته است. قسمت اول این فیلم در سال ۱۹۷۴ با عنوان The Texas Chain Saw Massacre به کارگردانی ویلیام توبی هوپر ساخته شده بود که به گفته استوارت هریتج از روزنامه گاردین، این فیلم یکی از تأثیرگذارترین فیلم‌های تاریخ سینماست.

داستان حدود پنجاه سال پس از وقایع نسخه اول رخ می‌دهد. یک جوان به همراه دوستانش به شهری دوردست به نام هارلو در تگزاس نقل مکان می‌ کنند تا کسب و کار جدیدی را راه اندازی کنند. اما به طور ناخواسته موجودی به نام صورت چرمی را بیدار می‌ کنند.

۴- دانلود فیلم جیغ ۵- Scream۵

ترسناکترین فیلم های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲

جیغ (Scream) اثری ترسناک، مهیج ساخت ۲۰۲۲ آمریکا به کارگردانی مت بتیلنی اولپین و تایلر جیلت است. این اثر پنجمین قسمت ازمجموعه فیلم های جیغ است که دنباله ای مستقیم از جیغ ۴ محسوب می گردد. این فیلم تاکنون ۱۳۸ میلیون دلار فروخته‌است و ششمین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۲ است. منتقدان فیلم را به دلیل ارج نهادن به میراث کریون و ارائه توضیحات متا فکری درباره فیلم‌ های ترسناک مورد تحسین قرار دادند و برخی آن را بهترین قسمت از دنباله های جیغ می‌ دانند. در ابتدا قرار بود فیلم‌ برداری اصلی در ویلمینگتن، کارولینای شمالی در ماه مه سال ۲۰۲۰ آغاز شود، اما به دلیل دنیاگیری کووید-۱۹ به تاخیر افتاد و در عوض فیلمبرداری در ۲۲ سپتامبر فیلمبرداری در چندین خیابان ویلمینگتون انجام شد.

این فیلم داستان زن جوانی را دنبال می‌کند که به زادگاه قدیمی خود باز می‌گردد، تا فقط با قتل‌های وحشتناک مرتبط با یک قاتل سریالی مخفی معروف روبرو شود.

منبع بزرگی از فیلم های ترسناک جدید سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ در رسانه کاران مووی با چندین کیفیت و امکان تماشا آنلاین قرار گرفته است که میتوانید آنها را بصورت رایگان و زیرنویس چسبیده دانلود نمایید.

کد خبر: ۱۳۹٬۵۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha