۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
تولید ۹۸۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده الکلی در آذربایجان شرقی
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد

تولید ۹۸۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده الکلی در آذربایجان شرقی

تبریز- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله با کرونا از تولید ۹۸۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده الکلی در استان در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: هیچ مشکلی از نظر تولید و تأمین این مواد در استان نداریم.

به گزارش خبرنگار بازار، علی جهانگیری ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، گفت: ایجاد سازوکار تولید و توزیع اقلام بهداشتی، یکی از اولویت‌های کمیته اقتصادی این ستاد بود که با همکاری سازمان‌های مسئول، این کار هم‌اکنون طبق روال عادی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تأمین مواد اولیه برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده نیز از ابتدای فعالیت کمیته اقتصادی در دستور کار این کمیته بود، افزود: تاکنون ۷۰۰ هزار لیتر الکل بین واحدهای تولیدکننده توزیع شده و در حال حاضر هیچ مشکلی در این خصوص نداریم.

جهانگیری افزود: علاوه بر مواد ضدعفونی‌کننده، تاکنون ۷۵۰ هزار ماسک نیز تولید شده است که این تعداد، علاوه بر ماسک‌های تولیدی در کارگاه‌های مردمی و نهادهای مختلف است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از آماده‌سازی ۴۵۰ تخت نقاهتگاهی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در مراکز اقامتی و رفاهی این دستگاه‌ها خبر داد و گفت: از نظر تجهیز این تخت‌ها مشکلی وجود ندارد و در صورت نیاز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۱۳٬۹۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha