۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
۸۱۸۱ فقره پرونده در شعب تعزیرات استان سمنان مختومه شد/ پرداخت جریمه ۵۵۱ میلیارد ریالی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان:

۸۱۸۱ فقره پرونده در شعب تعزیرات استان سمنان مختومه شد/ پرداخت جریمه ۵۵۱ میلیارد ریالی

سمنان – مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان با اشاره به مختومه شدن هشت هزار و ۱۸۱ پرونده تخلف در شعب تعزیرات استان گفت: متخلفان این پرونده‌ها درمجموع به پرداخت ۵۵۱ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا محمدی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل تعزیرات استان سمنان ضمن بیان اینکه در طی سال گذشته هشت هزار و ۲۴۳ فقره پرونده در تعزیرات استان سمنان تشکیل شد، اظهار داشت: از مجموع این پرونده‌ها هشت هزار و ۱۸۱ فقره رسیدگی و مختومه شده است.

وی بابیان اینکه متخلفان این پرونده‌ها محکوم‌به پرداخت ۵۵۱ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ۷۲۷ هزار ریال جریمه نقدی شدند، افزود: از ابتدای سال گذشته تا پایان سال شش هزار و ۵۳۸  فقره پرونده در بخش کالا و خدمات، ۶۷۶ فقره پرونده در بخش بهداشت و یک هزار و ۲۹   فقره پرونده در حوزه قاچاق در شعب تعزیرات حکومتی تشکیل‌شده است.

پلمب خط تولید یک کارخانه مواد ضدعفونی‌کننده

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود از پلمب خط تولید یک کارخانه  مواد ضدعفونی‌کننده به ظن تقلب تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: با گزارش دستگاه‌های نظارتی مبنی بر تولید مواد ضدعفونی‌کننده تقلبی توسط یک واحد تولیدی، به قید فوریت با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و پلیس اماکن گشت مشترک انجام شد.

محمدی با تأکید بر لزوم حفظ سلامت مردم و حساسیت این موضوع بیان کرد: خط تولید مواد ضدعفونی‌کننده پلمب و محصولات تولیدشده شرکت مذکور توقیف شد.

وی تأکید کرد: تا اطلاع ثانوی و روشن شدن موضوع و نظر کارشناسی مراجع ذیصلاح نسبت به‌سلامت محلول‌های تولیدی از فعالیت آن کارخانه جلوگیری می‌شود.

کد خبر: ۱۳٬۹۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha