۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
لزوم توجه به شرکت‌های دانش بنیان در پسابرجام| باید زلف اقتصاد را از دلار باز کنیم
نماینده مردم شهرکرد در مجلس با بازار مطرح کرد

لزوم توجه به شرکت‌های دانش بنیان در پسابرجام| باید زلف اقتصاد را از دلار باز کنیم

راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: اگر پسابرجام بناست که به اقتصاد کشور کمک کند، نباید ما را دچار غفلت کند و باید حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تمرکز بر ظرفیت‌های داخلی را مدنظر قرار دهیم.

احمد راستینه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به شرایط اقتصادی کشور در پسابرجام گفت: به هیچ عنوان زلف اقتصاد ما نباید به برجام گره بخورد.

وی تاکید کرد: اگر ما معتقدیم که باید ارز ترجیحی حذف شود به این دلیل است که متاسفانه ما اقتصادمان را به دلار پیوند زده‌ایم و پیوند اقتصاد به دلار یعنی فراهم شدن بستر برای فشار و تحریم.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس با بیان اینکه ما باید زلف اقتصاد را از دلار باز کنیم، اظهار داشت: پسابرجام نباید بهانه‌ای باشد که گذشته سختمان را فراموش کنیم و به سیاست‌های دلاری و اقتصادی برجامی دلخوش باشیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر پسابرجام بناست که به اقتصاد کشور کمک کند، نباید ما را دچار غفلت کند، لذا ما باید حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تمرکز بر ظرفیت‌های داخلی و ایجاد ظرفیت برای توسعه فعالیت‌های بخش خصوصی را مدنظر قرار دهیم.

وی با بیان اینکه ما باید اجرای صحیح سیاست‌های اصل ۴۴ و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را مد نظر قرار دهیم گفت: ما باید به معنای واقعی به ظرفیت‌های داخلی کشور تمرکز داشته باشیم و به ایجاد تعامل در روابط بین الملل به طور مستمر توجه کنیم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: برجام هر نتیجه‌ای داشته باشد نباید ما را دچارغفلت از اتفاقات تلخ گذشته کند لذا ما باید از تجربیات گذشته در بی اثر کردن و خنثی سازی تحریم‌ها استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۳۹٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha