۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
امحای خودروهای گران‌قیمت قاچاق تا پایان ۱۴۰۰
سخنگوی سازمان اموال تملیکی خبر داد

امحای خودروهای گران‌قیمت قاچاق تا پایان ۱۴۰۰

حجتی، سخنگوی سازمان اموال تملیکی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده طی روزهای باقیمانده تا پایان ۱۴۰۰، خودروهای لوکس موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی، امحا خواهند شد.

به گزارش بازار، صاحب حجتی سخنگوی سازمان اموال تملیکی افزود: پس از جلسات متعدد هماهنگی با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان‌های ذیربط در امر مبارزه با قاچاق به منظور حمایت از تولید و بازار داخلی و برخورد قانونی با پدیده شوم قاچاق، این سازمان تعدادی از خودروهای گران قیمت خارجی قاچاق را با حضور مسئولان در نیمه دوم اسفندماه سال جاری امحاء خواهد کرد.

حجتی اضافه کرد: پس از تاکیدات مقام معظم رهبری در ضرورت توجه به تولید و تقویت ساخت داخل و مبارزه و برخورد قاطع با قاچاق و ابلاغ دستورالعمل مبارزه با قاچاق از سوی رئیس جمهور، موضوع انهدام و امحاء کالاهای قاچاق که کشف و ضبط شده و با احکام مراجع قضایی، قاچاق بودن آن‌ها قطعی شده است، با هماهنگی دستگاه‌های مختلف، در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

سخنگوی سازمان اموال تملیکی با اشاره به تاکید رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص ساماندهی انبارها و تعیین تکلیف کالاهای موجود در آن گفت: در ۴ ماهه پایانی امسال، حدود ۵ هزار میلیارد ریال، ارزش کالاهای امحا شده توسط این سازمان است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، حدود ۱۶۸ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه سازمان اموال تملیکی بعنوان یکی از حلقه‌های نهایی زنجیره مبارزه با قاچاق کالا و ارز است افزود: امیدواریم نهادها و دستگاه‌های ذیربط که متولیان اصلی و در صف مقدم مبارزه با قاچاق قرار دارند، حسب فرمایش مقام معظم رهبری در برخورد بی‌رحمانه با این پدیده‌ی آسیب زننده به اقتصاد ملی و توان تولید داخلی نیز با جدیت و اهتمام بیشتری مثل گذشته، میدان دار این امر مقدس باشند.

کد خبر: ۱۳۹٬۰۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha