۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
انعقاد قرارداد ۵۷۰ میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت های ارتباطی ایلام
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خبر داد:

انعقاد قرارداد ۵۷۰ میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت های ارتباطی ایلام

ایلام - مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام از انعقاد قرارداد ۵۷۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های ارتباطی ایلام طی سال گذشته خبر داد.

علی اصغر کاظمی در گفت و گو خبرنگار بازار اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام سال گذشته علاوه بر ساخت ۱۶۹ کیلومتر راه اصلی و روستایی با ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار، ۵۷۰ میلیارد تومان در قالب ۱۶۰ قرارداد جدید برای توسعه زیرساخت های ارتباطی ایلام منعقد کرده است.

وی افزود: یکی از مهمترین این قراردادها بحث راه آهن استان ایلام است که فاز اول این پروژه به طول ۱۷ کیلومتر قرار است در سفر رئیس جمهور به استان کلنگ زنی شود.

کاظمی با اشاره به اینکه احداث دو آزادراه «پل زال-مورموری-دهلران-مرز چیلات» و «کرمانشاه-حمیل-ایلام-مهران» از دیگر پروژه های در نظر گرفته شده برای استان در سال جاری است، تصریح کرد: طرح احداث چهار تقاطع غیرهمسطح در مناطق مختلف استان ایلام از دیگر پروژه ها راه و شهرسازی استان در سال جاری است.

وی افزود: راه و شهرسازی استان همچنین در حال حاضر پروژه‌های روبنایی و زیربنایی مهمی در استان شامل، کتابخانه، سالن ورزشی، برج هنر اسلامی، مرکز جامع آسیب‌دیدگان، پارک سبزی‌آباد، پایگاه خدمات اجتماعی، سیل‌بند و...در دست اجرا دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام افزود: حجم این پروژه ها حدود ۱۸ هزار و ۷۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۸۵ میلیارد ریال است.

وی گفت: معابر بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی در شهرهای استان با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال آسفالت شده است.

کد خبر: ۱۳٬۹۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha