۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
همکاری صنایع بزرگ زنجان برای اجرای طرح غربالگری
رئیس‌ اتاق‌ بازرگانی زنجان خبر داد:

همکاری صنایع بزرگ زنجان برای اجرای طرح غربالگری

زنجان - رئیس‌ اتاق‌ بازرگانی استان زنجان گفت: صنایع بزرگ استان برای تامین بخشی از منابع مالی برای اجرای طرح غربالگری همکاری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اتاق بازرگانی زنجان، علی‌ یگانه‌فرد، با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: با شیوع بیماری ویروس کرونا، تولید در کشور با مشکل مواجه شده، اما قطعا با حمایت از بخش تولید، این بخش می‌تواند به شعار سال جامه‌ عمل بپوشاند.

وی  ادامه داد: تحقق شعار سال با حمایت دولت از تولید، امکان‌پذیر است و حمایت‌ها در بخش‌هایی از جمله مالیات، کارگری و تامین اجتماعی، همواره مورد تاکید بوده و می‌تواند در این شرایط راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا به اقتصاد کشور و به تبع آن به اقتصاد استان زنجان آسیب وارد کرده است، گفت: با قطع زنجیره تکثیر این ویروس و پایان بیماری و حمایت از بخش‌های تولیدی کشور، شرایط می‌تواند بهبود پیدا کند. بخش خصوصی متشکل از اتاق بازرگانی و همه فعالان اقتصادی استان همواره پای کار بوده و همه تلاش خود را برای تحقق شعار سال به کار خواهد گرفت که در همین راستا، از ابتدای آغاز شیوع این ویروس در کشور و استان، اقدامات در بخش‌های مختلف انجام شده و همچنان ادامه دارد.

یگانه‌فرد با اشاره به اینکه در برنامه‌های مبارزه با شیوع ویروس کرونا و لزوم ایمن‌سازی و حفظ سلامت کادر تولید، اتاق بازرگانی زنجان گام دیگری برداشته است، تصریح کرد: در اجرای طرح هوشمند فاصله‌گذاری اجتماعی و به حرکت در آمدن چرخ‌های تولید، اتاق بازرگانی زنجان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و استانداری نسبت به تامین ماسک مورد نیاز واحدهای تولیدی استان زنجان اقدام کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، یادآور شد: پس از احصای نیازمندی واحدهای تولیدی استان، کار توزیع از روز ۲۴ فروردین و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نیز پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی و بر اساس زمان‌بندی انجام شده، تحویل نمایندگان واحدهای تولیدی شده و این اقدام طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

یگانه فرد با اشاره به همکاری صنایع بزرگ استان برای تامین بخشی از منابع مالی برای اجرای طرح غربالگری، اظهار کرد: با توجه به انتخاب استان زنجان به عنوان پایلوت طرح غربالگری مقابله و پیشگیری با کرونا ویروس جدید، صنایع بزرگ استان همکاری لازم با دانشگاه علوم‌پزشکی برای غربالگری انجام خواهد داد.

کد خبر: ۱۳٬۹۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha