۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
 معرفی رشته های جدید و پردرآمد آرایشگری

معرفی رشته های جدید و پردرآمد آرایشگری

آموزشگاه آرایشگری زنانه شامل دوره های مختلفی میباشد که تمام این دوره ها مخصوص بانوان میباشد این دوره ها تخصصی میباشند و میتوان بعد از آموزش به صورت تخصصی یک حرفه را پیش برد.

به گزارش بازار، دوره های آموزشگاه آرایشگری زنانه نازنین ربانی: آموزشگاه آرایشگری زنانه شامل دوره های مختلفی میباشد که تمام این دوره ها مخصوص بانوان میباشد این دوره ها تخصصی میباشند و میتوان بعد از آموزش به صورت تخصصی یک حرفه را پیش برد. دوره های پرکاربرد و پرطرفدار آموزشی عبارتند از: دوره میکروپیگمنتیشن، دوره رنگ و مش، دوره گریم و میکاپ، دوره کاشت ناخن، دوره کوپ و کوتاهی مو، دوره آرایش و پیرایش زنانه، دوره پاکسازی و مراقبت پوست و .... ضمنا برای بیشتر این آموزش ها چند تا مدرک مرتبط با همدیگر صادر میشود.

آموزش رنگ و مش

رنگ و مش یکی از پرکاربردترین رشته آرایش و زیبایی ست که مورد توجه بسیاری از خانم ها و حتی آقایان می باشد. رشته کاربا مواد در صورتی که با کسب مهارت و تکنیک های روز همراه باشد درآمد و مشتری بسیاری خواهد داشت. کسانی که در رشته آرایشگری مبتدی هستند و تخصص های لازم در مورد رنگ و مش ندارند یا درسالن زیبایی کار می کنند ولی در زمینه رنگ مو حرفه ای نیستند یا افرادی که به رنگ و مش علاقمندند و به دنبال مدرک و شغل پر درآمدی هستند می توانند در دوره های آموزش رنگ و مش با مدرک بین المللی که توسط بهترین مدرس کار با مواد که در آموزشگاه آرایشگری نازنین ربانی برگزار می شود شرکت کنند.

آموزش رنگ و مش با مدرک بین المللی و مدرک فنی حرفه ای

پس از اتمام دوره آموزش رنگ و مش، هنرجو می تواند با تسلط کامل رنگ و مش شامل آموزش رنگ مو حرفه ای، مش با فویل، ترمیم مش، مش شعاعی، دکوپاژ، دکلره کامل، ترمیم دکلره، مردانساژ، هایلایت های فانتزی، آمبره، سامبره، انواع لایت، بالیاژ، کهکشانی را انجام داده و مدرک فنی حرفه ای که از سوی سازمان صادر می شود را دریافت کند. این مدرک قابل ترجمه و رسمی ست و در بسیاری از کشورهای دنیا دارای ارزش و اعتبار است و فرد بعد از دریافت آن به راحتی می تواند وارد بازار کار شود.

هزینه دوره آموزش رنگ و مش مو

کلاس رنگ مو و مش، به دو صورت مبتدی و پیشرفته برگزار می‌شود که شما می‌توانید بر اساس شرایط، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. از طرفی کلاس‌ها دو دسته خصوصی و نیمه‌خصوصی دارند که تعداد هنرجوها در هر یک متفاوت است. همچنین توجه داشته باشید که مدت زمان آموزش برای دوره مبتدی و پیشرفته نیز متفاوت است و بر اساس تمام این مسائل، هزینه دوره آموزش رنگ مو و مش تعیین می‌شود.

آموزش مبتدی رنگ مو و مش شامل سرفصل های ذیل است:

رعایت ایمنی و بهداشتی در محیط کار

آموزش حرفه ای ترکیب رنگ مو ها

آموزش دکلره مو

ریشه گیری روی رنگ تیره

ریشه گیری موی سفید

آموزش رنگ مو کامل

مش کلاهی

لایت با فویل یا سوئیت مش

آموزش هایلایت و لولایت

رنگساژ روی موی دکلره و دکوپاژ شده

 معرفی رشته های جدید و پردرآمد آرایشگری

شرایط بازار کار رنگ و مش

اگر به دنبال کسب درآمد از شاخه‌های آرایشگری هستید، رشته رنگ و مش انتخاب مناسبی خواهد بود، زیرا همیشه خانم‌ها به‌ظاهر خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و داشتن موهایی با رنگ مناسب و جذاب، از فاکتورهای اصلی زیبایی به شمار می‌آید. بنابراین از بابت شرایط بازار کار در این حرفه، نگران نباشید. مسلما رنگ مو یکی از پرکاربردترین موارد زیبایی در تمام خانواده ها در سنین مختلف است. حتما میدانید که رنگ کردن مو یک امر همیشگی در بین خانم ها بوده و مسلما بازار کار بسیار خوبی هم خواهد داشت.

آموزش کاشت ناخن

کاشت ناخن یکی از رشته ها و حرفه پردرآمد آرایشگری ست که هر فردی می تواند بعد از اتمام دوره های آموزشی در این شغل مشغول به کار شود. حتی کسانی که کاشت ناخن دارند و وقت ندارند برای ترمیم به سالن های زیبایی و مراکز کاشت ناخن برند می توانند در دوره آموزش کاشت ناخن مقدماتی خانگی شرکت کنند و به راحتی کارهای کاشت ناخن، دیزان و طراحی ناخن، ترمیم کاشت ناخن را در منزل انجام بدن. در ادامه جهت آشنایی بیشتر هنرجویان و علاقمندان این حرفه در مورد هزینه آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه ای توضیحاتی داده شده است.

آموزش مقدماتی خدمات ناخن

 معرفی رشته های جدید و پردرآمد آرایشگری

در دوره آموزش مبتدی مقدماتی به هنرجویان آناتومی ناخن و بیماری های آن، لوازم و ابزار کار ناخن، مانیکور خشک و خیس به همراه کوکتل، پدیکور ناخن، کف سابی و اسکراب، پارافین تراپی، سوهان کشی و فرم دهی به انواع مدل های ناخن، نحوه چسباندن تیپ و محو آن، سوهان کشی دستی، چسباندن ناخن مصنوعی، ژلیش ناخن، طراحی ناخن و استفاده از ابزارهای ساده برای طراحی ناخن در منزل آموزش داده می شود.

آموزش پیشرفته کاشت ناخن

در دوره آموزش پیشرفته کاشت ناخن بعد از رفع اشکال دوره مقدماتی و ابزار کاشت ناخن، انواع کاشت ناخن گریم کلاسیک، کاشت ناخن بیبی بومر، کاشت ناخن ماربل، کاشت ناخن گل خشک، میوه و انواع دیزاین ناخن برای انجام کاشت ناخن ژورنالی قابل استفاده اند، کاشت ناخن فول گلس، کاشت ناخن استند گلس و کاشت ناخن گلاشیر، کاشت ناخن اج، کاشت ناخن ماتیکی، کاشت ناخن یونی کرن، کاشت ناخن با دیزاین تور، روبان و گیپور، کاشت ناخن توری و فلسی، کاشت ناخن آکواریوم، کاشت ناخن گل برجسته، کاشت ناخن ورق طلا و طلاکوب و فویل، کاشت ناخن مرمریت و کاشت ناخن خاویار، کاشت ناخن اکلیلی و کاشت ناخن پولک و انواع دیزاین زیر و ساخت انواع پودرهای رنگی آموزش داده خواهد شد.

سرفصل های دوره مبتدی و پیشرفته کاشت ناخن

معارفه و آشنایی با ساختمان ناخن

مانیکور و پدیکور خشک و تر

اکسپرس مانیکور (سالن)

اسمارت مانیکور و ایجاد قاب

ژلپولیش ناخن طبیعی (ژلیش)

نحوه صحیح تیپ گذاری و آماده سازی بدون آسیب به ناخن طبیعی

موادگذاری انواع کاشت: طبیعی / هلویی / میکس / کاور

سوهانکشی سرعتی و اصولی

ایجاد قاب برای ناخن و لاک ژل زدن از زیر کوتیکول

اینتریور دیزاین: گل خشک، مرمریت، سیلک، آکریل، تور، گرانیتی، پولک

ترمیم / شناخت عوامل لیفت مواد / ترمیم شکستگی ناخن

کاشت بدون سوهان کشی(قالب / دوآل سیستم)

انتخاب بهترین آموزشگاه

برای یادگیری رشته های جدید آرایشگری باید بهترین آموزشگاه را انتخاب کنید تا در زمان و هزینه های شما صرفه جویی شود. یک آموزشگاه آرایشگری خوب باید از موسسات مربوطه مجوزهای لازم را دریافت کرده باشد و از متخصصین و افراد با تجربه و حرفه‌ای برای امر آموزش کمک بگیرد. اگر به دنبال یک آموزشگاه آرایشگری حرفه‌ای هستید، آموزشگاه نازنین ربانی بهترین انتخاب برای شماست. زیرا سالن زیبایی نازنین ربانی تمام شرایط لازم برای یک آموزشگاه پیشرفته و به‌روز را داشته و از بهترین امکانات، جدیدترین روش‌ها، و مربیان با تجربه بهره می‌گیرد.

آدرس :تهران، جردن، بلوار گلشهر، پلاک ۲۰، واحد یک
تلفن ثابت :۰۲۱۲۲۰۱۰۶۹۲
تلفن همراه: ۰۹۱۲۵۰۸۰۰۴۹

کد خبر: ۱۳۸٬۷۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha