۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
راه اندازی بازارچه های محلی در ۵ نقطه از شهر همدان
فرماندار همدان اعلام کرد:

راه اندازی بازارچه های محلی در ۵ نقطه از شهر همدان

همدان - فرماندار همدان مقابله با کمبود، احتکار و گرانفروشی کالاها را از اهداف راه اندازی بازارچه های محلی عنوان کرد و گفت: بازارچه های محلی در پنج نقطه از شهر همدان فعال می شود.

به گزارش بازار و به نقل ا روابط عمومی فرمانداری همدان، محمدعلی محمدی بابیان اینکه توجه به معیشت مردم همواره مورد تاکید قرار دارد با اشاره به ضرورت مقابله با کمبود، احتکار و گرانفروشی کالاها از راه اندازی بازارچه های محلی در پنج نقطه از شهر همدان خبر داد.

وی افزود: طی هماهنگی بعمل آمده و از طریق توزیع اقلام مورد نیاز مقطعی در فروشگاههای منتخب، خودروهای سیار و برپایی سازه های موقت با چادر در تامین کالاهای مورد نیاز مردم تسهیل می کنیم.

محمدی با بیان اینکه یکی از بارزترین مواردی که در حوزه معاونت برنامه ریزی فرمانداری شکل گرفت اصلاح و قیمت گذاری نان بود که با همکاری ادارات ذیربط و اتحادیه نظارت در حوزه آرد و نان مورد بازنگری قرار گرفت، افزود: آمادگی های لازم به منظور سفرهای نوروزی در ستاد خدمات سفر کشور، استان و شهرستان انجام شده و با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا در نوروز امسال پس از دوسال تقاضای سفر و شرایط کرونایی هدایت سفرهای نوروزی متناسب با وضعیت کرونایی در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۳۸٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha