۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
پرواز فوق‌العاده «هما» برای انتقال ایرانیان از رومانی
مدیرکل روابط‌ عمومی «هما» خبر داد

پرواز فوق‌العاده «هما» برای انتقال ایرانیان از رومانی

جهانی، مدیرکل روابط‌ عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، از پرواز فوق‌العاده «هما» برای انتقال ایرانیان از رومانی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین جهانی، مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما، اعلام کرد: با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان ایرانی‌ و سایر هموطنان مقیم اوکراین، خود را به کشور رومانی رسانده‌اند، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به عنوان ناوگان حامل پرچم و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، آمادگی خود را برای انجام پرواز فوق‌العاده جهت انتقال این عزیزان اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: پس از هماهنگی‌های لازم سازمان هواپیمایی کشوری با سازمان هواپیمایی کشوری رومانی و اخذ مجوزهای لازم، برای انجام پرواز فوق‌العاده برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت.

جهانی به چگونگی انجام این پرواز اشاره کرد و گفت: این پرواز در روز شنبه، ۱۴ اسفندماه سال جاری، با شماره پرواز ۵۳۹۲ در ساعت ۲۳:۱۰ دقیقه از فرودگاه امام خمینی(ره) پرواز و در ساعت ۱:۲۳ دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه بخارست به زمین خواهد نشست.

به گفته وی این پرواز پس از سوار کردن مسافران حاضر در فرودگاه بخارست با شماره پرواز ۵۳۹۳ این فرودگاه را در ساعت ۰۱ و ۲۰ دقیقه (به وقت محلی) ترک می‌کند و در ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه امام (ره) به زمین خواهد نشست.

مدیرکل روابط‌عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در پایان عنوان کرد: اولین گروه دانشجویان در روز دهم اسفندماه سال جاری با پرواز "هما "از فرودگاه ورشو به میهن انتقال یافتند و همکاران پر تلاش ما آمادگی پروازهای بعدی را نیز دارند.

کد خبر: ۱۳۸٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha