۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
۹۳ واحد تولیدی البرز از تملک بانک‌ها خارج شد
معاون استاندار البرز:

۹۳ واحد تولیدی البرز از تملک بانک‌ها خارج شد

کرج - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز با بیان اینکه سال گذشته هیچ یک از واحدهای تولیدی در تملک بانک‌ها در نیامد، گفت: ۹۳ واحد صنعتی و تولیدی استان که از سال های گذشته به تملک بانک ها درآمده بود، آزاد سازی شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، جهانگیر شاهمرادی در آیین رونمایی از تمبر لغو شعاع ۱۲۰ کیلومتری صنایع البرز گفت: سال گذشته یک هزار و ۹۲۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان پرداخت و البرز از این نظر رتبه نخست را در کشور دارد.

وی همچنین تصریح کرد: البرز رتبه دوم پرداخت تسهیلات نوسازی و بازسازی و رتبه نخست پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ را در کشور کسب کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز با اشاره به افزایش ۷۲ درصدی صادرات در دو ماهه ابتدایی سال جاری گفت: طبق اعلام گمرک ۵۴۶ میلیون دلار سال گذشته صادرات از استان صورت گرفته است.

شاهمرادی با اشاره به کاهش نرخ ۲.۸ درصدی بیکاری در زمستان سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در این استان گفت: سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان البرز طی سال گذشته ۷۳ درصد رشد داشته، در سال ۹۸ ۲۹۱ پروژه صنعتی با سرمایه گذاری ۱۹ هزار میلیارد تومانی در استان افتتاح و راه اندازی شد.

وی به وضعیت البرز در خصوص کرونا اشاره و با بیان اینکه در مسیر ارتباطی چندین استان قرار داریم، گفت: مساله مهاجرت، می توانست این استان را تبدیل به کانون پرخطر کند اما امروز به عنوان یکی از کانون های کنترل شده و کم خطر تبدیل شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز اظهار کرد: شعاع ۱۲۰ کیلومتری و معافیت های مالیاتی یکی از مهم ترین مشکلاتی بود که صنعتگران مستقر در شهرک های صنعتی البرز با آن مواجه شده بودند.

کد خبر: ۱۳٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha