۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار استان همدان
رئیس سازمان صمت همدان اعلام کرد:

ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار استان همدان

همدان - رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان همدان از انجام سه هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از صنوف در بازار همدان خبر داد و گفت: بازرسی‌ها در راستای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها انجام شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی صنعت،معدن و تجارت استان همدان؛ احمد شانیان از انجام سه هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از صنوف در بازار همدان خبر داد و گفت: این بازرسی‌ها از ابتدای بهمن در راستای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها و رعایت حقوق مصرف کنندگان انجام شده و برابر قانون افراد خاطی برای تعیین مجازات به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

احمد شانیان عنوان کرد: به رغم کمبود نیرو و محدودیت‌های موجود برای رصد بازار، استان همدان نسبت به سایر مناطق کشور وضعیت مطلوبی از نظر بازرسی واحدهای صنفی دارد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه درج نکردن قیمت اجناس در صدر تخلف‌های صنفی بازار همدان قرار دارد، یادآور شد: گرانفروشی، عدم نکات بهداشتی، تقلب، عدم صدور فاکتور و صورتحساب، احتکار و امتناع از فروش و تداخل صنفی به ترتیب بیشترین حجم تخلف‌های واحدهای صنفی استان همدان در این مدت هستند.

وی گفت: از ابتدای بهمن سال جاری در جریان بازرسی از انبارهای استان، ۳۴ انبار به دلیل احتکار، عرضه خارج از شبکه و اعلام نکردن موجودی کالا متخلف شناخته شده و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

کد خبر: ۱۳۸٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha