۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
زمین های شهرک های صنعتی از افراد غیرفعال پس گرفته می شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز:

زمین های شهرک های صنعتی از افراد غیرفعال پس گرفته می شود

کرج- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: کسانی که مدتهاست در شهرک های صنعتی زمین دریافت کرده اما برای راه اندازی واحد تولیدی اقدام نکرده اند خلع ید شده و زمین به متقاضیان جدید واگذار می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان البرز حمیدرضا عقاب نشین اظهار کرد: در راستای صیانت از صنعت استان، کسانی که مدتهاست در شهرک های صنعتی زمین دریافت کرده اما هیچ فعالیتی برای راه اندازی واحد تولیدی نکرده اند پس از طی مراحل قانونی برای فسخ قرارداد، خلع ید و واگذاری زمین به متقاضیان جدید اقدام می کنیم.

عقاب نشین گفت: از سرمایه گذاران واقعی که دارای اهلیت بوده و تولیدکنندگانی که به تعهدات خود عمل کنند؛ با تمام توان حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه هم اینک شهرک های صنعتی استان البرز جزو مناطقی هستند که با درخواست های متعدد سرمایه گذاران برای راه اندازی خط تولید مواجهند، افزود: اصلی ترین پیش نیاز ما در زمینه حمایت از سرمایه گذاران و ارائه بسته های حمایتی به آنها این است که سرمایه گذاران اولاً اهلیت لازم را داشته و ثانیاً در اجرای تعهدات خود جدی باشند.

عقاب نشین اظهار کرد: در راستای اجرای قانون و تعیین تکلیف زمین هایی که خریداری شده اما اقدامی برای راه اندازی واحدهای تولیدی در آن نشده است، جدی هستیم و در کنار آن حمایت، پشتیبانی و همراهی لازم را سرمایه گذاران واقعی انجام می شود.

کد خبر: ۱۳۸٬۳۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha