۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
خانم ها و آقایان ماهی خور شوید...

خانم ها و آقایان ماهی خور شوید...

ماهی سالمون منبع بی‌نظیر از کلسیم می باشد و می توان در بدن مشکلات مرتبط با این ماده را برطرف نماید.

بازار؛ گروه صنعت: نخوردن ماهی به دلیل دارا بودن جیوه در دوران بارداری می‌تواند منجر به وجود مشکلاتی برای مادران باردار و حتی نوزادان شود اما به دلیل خاصیت بسیار زیاد آن به عنوان یکی از بهترین و سرشار ترین منابع محسوب می شود که مواد مورد نیاز برای مادر و جنین را تأمین می‌کند و پزشکان همواره توصیه می‌کنند تا در دوران بارداری یا شیردهی مصرف ماهی هایی همچون ماهی سالمون را در برنامه غذایی خود داشته باشند؛ چرا که ماهی سالمون نسبت به ماهی های دیگر سطح جیوه کمتری دارد و حتی با استفاده از آن می تواند در سه ماهه اول بارداری به کاهش استرس‌های بارداری و همچنین حالت استفراغ و تهوع نیز کمک کند. با وجود اینکه ماهی سالمون منبع غنی شده از ویتامین ها و مواد مورد نیاز بدن می باشد اما نباید در مصرف هیچ گونه از ماهی‌ها زیاده‌روی کرد و در هفته دو بار برای خانم‌های باردار توصیه می‌شود.

ماهی سالمون منبع بی‌نظیر از کلسیم می باشد و می توان در بدن مشکلات مرتبط با این ماده را برطرف نماید.

آقایان نیز میتوانند برای تامین نیازهای بدن شان از ماهی سالمون استفاده کنند و این ماهی سرشار از پروتئین و املاح معدنی بوده و برای ورزشکاران که به پروتئین زیادی هم نیاز دارند گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود.

مصرف ماهی سالمون برای آن دسته از افراد که به دنبال کاهش وزن هستند و می‌خواهند گوشت‌های کم‌چرب و عضله ساز را مصرف کنند بسیار مناسب بوده و در باروری نطفه در مردانی که به گونه‌ای ناتوان هستند و به تقویت قوای جنسی نیز کمک می نماید با این وجود می توان به اهمیت فراوان مصرف ماهی سالمون پی برد.

ماهی سالمون را می‌توان به شیوه‌های متنوع آماده کرد و از طعم لذیذ آن لذت برد اما اگر می خواهید به صورت سنتی این ماهی را درست کنید می‌توان تکه های ماهی سالمون را در روغن کنجد گذاشت و آنها را سرخ کرد و بعد با پلو سبزی استفاده کرد و برای مزه دار کردن ماهی سالمون می‌توان از ریحان، نمک و فلفل و آبلیمو هم استفاده کرد و آنها را درون فویل بپیچانید و با دمای ۱۸۰ در فر قرار بدهید. در هر صورت شیوه ی تهیه و مزه دار کردن ماهی سالمون به ذائقه ی شما بستگی دارد.

دانستنی های مفید در مورد گوشت کبک

خانم ها و آقایان ماهی خور شوید...

گوشت کبک از گوشت هایی میباشد که شاید نتوان در هر شهری به آن دسترسی داشته باشیم اما به صورت منجمد می توان آن را از فروشگاه ها تهیه کرد و برای افراد مسن و کودکان نیز بسیار مفید است.

گوشت کبک در درمان مفاصل و ضعف و اعصاب بسیار تاثیرگذار است. بعد از گوشت مرغ از لحاظ چربی های اشباع شده و کلسترول این گوشت در رده بعدی قرار دارد ولی دارای کلسترول بوده و استفاده از آن به افرادی که کلسترول خون غیر قابل کنترل دارند توصیه نمی گردد.

این گوشت بسیار لطیف است و سریع پخته می شود. با توجه به این که مواد ویتامینی زیادی در کبک وجود دارد نباید برای پخت آن از حرارت بالایی استفاده کرد و همچنین سعی کنید به منظور یخ زدایی گوشت کبک از گرما یا فر استفاده نکنید.

گوشتهای کبک برای افرادی که مشکل گوارشی دارند بدون هیچ نگرانی قابل استفاده است چرا که سریع جذب بدن خواهد شد.

این گوشت جز مواد غذایی با مزاج و طبع سرد است و شاید برای شهرهای با آب و هوای گرم و خشک مورد پسند نباشد.

برای چه افرادی مصرف گوشت کبک مناسب است؟ همانطور که اشاره کرده ایم این گوشت دارای پروتئین، لیزین، کلسیم، اسیدهای آمینه، متیونین می باشد و برای رشد کودکان مفید و موثر است و میتوان برای از بین بردن درد مفاصل در زنان باردار استفاده گردد و به تقویت هوش جنین نیز کمک می کند. به صورت کلی گوشت کبک برای تمامی سنین پیشنهاد می شود اما افرادی که از کلسترول مزمن رنج می برند بهتر است در خصوص مصرف گوشت کبک و در واقع گوشت‌های شکاری احتیاط بیشتری را داشته باشند تا با مشکلی روبرو نگردند.

دانستنی های قرقاول

خانم ها و آقایان ماهی خور شوید...

اگر به دنبال این هستید تا از خواص شگفت انگیز گوشت قرقاول مطمئن شوید بهتر است که به صورت خلاصه به موارد زیر دقت کنید:

دارای پروتئین بالایی بوده است

کالری کمی دارد

نسبت به گوشت مرغ چربی پایین تری داشته و برای کاهش وزن بسیار مفید و موثر است؛ می‌توان آن را جایگزین بسیار خوبی برای گوشت مرغ دانست.

دارای مقادیر زیادی آهن بوده و منبع عالی سرشار از پتاسیم محسوب می شود.

برای رشد عضلات بسیار مفید است و توصیه می‌شود در برنامه غذایی حتماً از آن استفاده کنید.

غنی شده از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای بدن است.ُ

توصیه می‌شود برای سلامت قلب و عروق حتماً گوشت قرقاول را استفاده کنید.

نکته) متاسفانه برخی از افراد برای اینکه وزن خود را کاهش بدهند سعی می کنند که مقادیر چربی زیادی که در برنامه غذایی شان وجود دارد را حذف کنند و در این راستا گاهی با کمبود پروتئین مواجه می شوند اما اگر می خواهید یک جایگزین عالی برای انواع گوشت و گوشت مرغ داشته باشید و به کاهش وزن خود هم کمک کنید و البته ویتامین های ضروری بدن تان را دریافت نمایید هیچ وقت مصرف گوشت قرقاول را در برنامه غذایی تان حذف نکنید.

گوشت قرقاول به دلایل مختلفی برای سلامت قلب و عروق مفید است و می توان گفت اولاً میزان کالری و چربی اشباع شده این گوشت کم است و دوماً غنی شده از مواد معدنی و ویتامین ها می باشد و سبب تقویت سیستم قلبی و گوارشی و عصبی خواهد شد و همچنین کمک زیادی به رفع بیماری هایی نظیر تشنج و آسم نماید و در آخر این گوشت منبعی سرشار از پتاسیم است که می‌تواند به خنثی‌سازی میزان سدیم اضافی در بدن کمک کند.

به دلیل دارا بودن طعم خوب و لذیذ به عنوان یکی از گوشت‌های پرطرفدار محسوب می‌شود و همپنین لطافت و سریع هضم بودن آن را نیز به خاطر داشته باشید. مصرف این گوشت موجب افزایش سطح سلامتی بدن می گردد.

فروشگاه نیلسون

محصولات ارگانیک:

شرکت نیلسون در حال حاضر به عنوان بزرگترین شرکت و پیشرو در زمینه تولید و عرضه محصولات گوشتی ارگانیک مشغول به فعالیت است.روند حرکتی آن بر مبنای یک رویکرد مدیریتی صحیح به نحوی بنا نهاده شده که کلیه فرایند های زنجیره تولید از صفر تا صد محصول بصورت سیستماتیک،یکسان و هماهنگ پیگیری شوند.

فروشگاه نیلسون:

فروشگاه نیلسون بزرگترین فروشگاه محصولات گوشتی خاص و ارگانیک میباشد. جایی است که شما قادر خواهید بود محصولات گوشتی خاص و ارگانیک که دسترسی به آنها بسیار سخت و دشوار است را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان و هزینه تهیه کنید.

مشاوره رایگان:

شما میتوانید همواره در نیلسون از مشاوره کارشناسان ما و تیم پشتیبانی، بوسیله تلفن، چت و یا ایمیل بصورت رایگان برخوردار شوید.

زندگی سالم:

در نیلسون ضمانت میکنیم که کلیه محصولات گوشتی بصورت کاملا ارگانیک و سالم در اختیار شما قرار بگیرد. سیستم به صورتی طراحی شده است تا بهترین قیمت ممکن را متناسب با نیاز شما ارائه نماید.مطمئن باشید محصولات ما سلامت زندگی شما را متحول خواهد کرد.

کد خبر: ۱۳۸٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha