۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
پروازهای فرودگاه بیرجند در ایام نوروز کاهش یافت| رایزنی برای پروازهای فوق العاده
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی:

پروازهای فرودگاه بیرجند در ایام نوروز کاهش یافت| رایزنی برای پروازهای فوق العاده

بیرجند-مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی از کاهش پروازهای نوروزی فرودگاه های خراسان جنوبی خبر داد و گفت:طی اعلام هواپیمایی پارس پروازها به فرودگاه های استان از ۲۶ اسفند تا ۱۳ فروردین سال آینده لغو شد.

عظیم طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهارکرد: طی اعلام هواپیمایی پارس پروازهای هواپیمایی یاد شده از مورخ ۱۴۰۰.۱۲.۲۶ لغایت ۱۴۰۱.۱.۱۳ از فرودگاه های استان یا به فرودگاه های خراسان‌جنوبی کنسل اعلام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: علت لغو پروازهای هواپیمایی پارس در ایام نوروز طبق اعلام شرکت یاد شده برنامه‌ریزی پروازهای ایام نوروز در سایر مسیرها و کاهش تقاضای مسیرهای کاری و اداری از خراسان جنوبی در روزهای یاد شده است.

طهماسبی اظهارکرد: این کنسلی تنها مختص فرودگاه بیرجند نبوده و پارس ایر مسیر های پروازی خود را در استان های فارس، سیستان بلوچستان، کرمان و... را نیز باطل نموده است.

وی با اشاره به اینکه ایرلاین یاد شده به غیر از روز پنج شنبه دیگر ایام هفته یک پرواز دیگر در مسیر تهران-بیرجند-تهران در برنامه پروازی خود از فرودگاه بیرجند دارد، افزود: همچنین به غیر از روز جمعه یک پرواز دیگر توسط ایرلاین ماهان و ایران ایر برقرار است که مسافرین محترم می توانند از این پروازها به عنوان جایگزین استفاده کنند.

مدیرکل فرودگاه های خراسانجنوبی بیان کرد: در تلاش هستیم در ایامی که پرواز هواپیمایی پارس ایر کنسل شده است یک یا چند پرواز فوق العاده به پرواز های فرودگاه بیرجند اضافه شود.

طهماسبی گفت: همچنین رایزنی جهت تغییر تایپ پروازهای فعال استان جهت افزایش ظرفیت مسافر در حال انجام است و در هر حال امیدواریم بتوانیم زمینه رضایت هم استانیهای عزیز را علی رغم مشکلات به وجود آمده فراهم کنیم.

کد خبر: ۱۳۸٬۱۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha