۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
خریداری میوه شب عید گرانتر از قیمت بازار
رئیس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد

خریداری میوه شب عید گرانتر از قیمت بازار

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از خریداری میوه‌های شب عید از سوی سازمان تعاون روستایی با ۲۰ تا ۳۰ درصد گرانتر از قیمت بازار در زمان خرید خبر داد.

به گزارش بازار، ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه جلسه با سخنگویان قوای دیگر و شورای نگهبان گفت: گزارش نهایی خرید میوه شب عید از سوی سازمان تعاون روستایی تا اوایل هفته آینده ارائه می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار وظیفه تنظیم بازار میوه شب عید را بر عهده دارد افزود: معتقدم با کمبود میوه در بازار مواجه نیستیم و در آینده به طور قطع در خصوص تامین میوه مشکلی ایجاد نخواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات دولت در خصوص تامین میوه شب عید و مکلف کردن سازمان تعاون روستایی برای خرید پرتقال و سیب گفت: این سازمان اقدام به خرید این دو نوع میوه کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به گزارش‌های واصله مبنی بر خرید این دو نوع میوه از سوی سازمان تعاون روستایی، گرانتر از قیمت بازار اشاره کرد و افزود: همکاران ما به موضوع ورود کردند و تعیین کارشناس رسمی برای بررسی موضوع در زمان خریداری این میوه ها، انجام شد.

خداییان با بیان اینکه از مسئولان سازمان تعاون روستایی و میادین میوه و تره بار استعلام‌های لازم گرفته شده است گفت: آن چه که از ظاهر امر مشخص است، میوه‌های خریداری شده ۲۰ تا ۳۰ درصد گرانتر از قیمت بازار در زمان خرید است و خرید این میوه‌ها با احتساب همه هزینه‌ها از جمله هزینه نگهداری و حمل و نقل، گرانتر از میزان معمول بوده است.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده نظریه کارشناسان رسمی اعلام خواهد شد گفت: در روزهای آینده، گزارش نهایی را خدمت دولت و رئیس قوه قضاییه ارائه خواهیم داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: بعد از ارائه گزارش نهایی مشخص خواهد شد که میوه‌ها چه میزان گران‌تر از قیمت بازار خریداری شده است و همچنین مقصران این موضوع چه شخص یا اشخاصی هستند.

خداییان گفت: باید منتظر بمانیم تا گزارش نهایی آماده شده و نتیجه را به مردم اعلام کنیم.

کد خبر: ۱۳۸٬۱۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha