۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰
۲۶ هزار کیلوگرم گوشت گوسفندی در بین نیازمندان کردستانی توزیع شد
مدیرکل ستاد اجرایی کردستان:

۲۶ هزار کیلوگرم گوشت گوسفندی در بین نیازمندان کردستانی توزیع شد

سنندج – مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کردستان از توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم گوشت گوسفندی در قالب رزمایش احسان در بین نیازمندان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار مهدی طالبی شامگاه دوشنبه در مراسم اجرای مرحله هفتم رزمایش احسان در سنندج، اظهار کرد: در آستانه عید مبعث و با همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) مرحله هفتم رزمایش احسان با عنوتن پویس سفره نبوی در سنندج اجرا شد.

وی ادامه داد: در این رزمایش با مشارکت و همراهی ۱۳۸ گروه جهادی همکار با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ۲۶ هزار کیلو گرم گوشت گوسفندی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کردستان، بیان کرد: ای میزان گوشت در قالب ۱۳ هزار بسته پروتئینی با اولویت مادران باردار و کودکان دارای سو تغذیه در بین خانوار های نیازمند استان کردستان توزیع شد.

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بسیج تمامی امکانات از آغاز شیوع ویروس کرونا تا به امروز ۲۰۰ هزار بسته ی معیشتی، پروتئینی، آبگرمکن، بخاری و لوازم التحریر به ارزش ۸۵ میلیارد تومان در بین اقشار نیازمند استان کردستان توزیع نموده است.

۲۶ هزار کیلوگرم گوشت گوسفندی در بین نیازمندان کردستانی توزیع شد

طالبی یادآور شد: همچنین بنیاد احسان در تلاش است که با حمایت‌های ویژه‌ی خود و با کمک گروه‌های جهادی همکار در سطح استان نیازمندان و اقشار آسیب پذیر را شناسایی کرده و در خدمت رسانی به اقشار کم برخودار مناطق مختلف گامی مهم و اساسی بردارد.

وی با اشاره به توزیع فعالیت های صورت گرفته در راستای کمک به افراد نیازمند در استان کردستان، یادآور شد: بعد از شیوع ویروس کرونا و در قالب رزمایش های احسان کمک های خوبی به مردم استان کردستان صورت گرفته و این روند همچنان با جدیت دنبال می شود.

کد خبر: ۱۳۸٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha