۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
۱۶ فعال جهادی استان کردستان تقدیر شدند
از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)؛

۱۶ فعال جهادی استان کردستان تقدیر شدند

سنندج – به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کردستان، از ۱۶ فعال جهادی این استان با برگزاری مراسمی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار بازار، ظهر امروز چهارشنبه در آئین اهدا جایزه ملی احسان از ۱۶ فعال جهادی در عرصه‌های مختلف با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان تجلیل شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کردستان در این آیین گفت: این افراد جهادی برگزیده بعد از پایش انجام شده به عنوان گروه‌های فعال شناسایی و امروز مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

مهدی طالبی با اشاره به روند شناسایی افراد فعال جهادی در استان کردستان، یادآور شد: بعد از ارزیابی های صورت گرفته در عرصه ‌های سلامت، مساجد و هیات، عدالت آموزشی، اقتصاد مردمی، بانوان، کشاورزی و پیشرفت منطقه ‌ای افراد برتر انتخاب شده و طی این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی با اشاره به اهمیت الگوسازی در بین نسل جوان در راستای ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری، افزود: روحیه ایثارگری، ارتباط با همه اقشار مردم و خیران، از مهم ترین دلایل انتخاب این فعالان و کنشگران اجتماعی برگزیده استان است.

مدیرکل ستاد اجرایی استان کردستان گفت: بازوی اصلی بنیاد احسان و ستاد برای شناسایی نیازها و رساندن خدمات به دست مردم، همین گروه‌های جهادی و مردمی هستند که در طول سال در پویش های مختلف به مجموعه بنیاد احسان همکاری داشتند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت های خیریه در سطح جامعه، عنوان کرد: ترویج احسان و نیکوکاری مردم را به هم نزدیک می‌ کند زیرا احسان و انفاق تقویت کننده روحیه از خود گذشتگی و مقدمه فضیلتِ ایثار در انسان است.

در ادامه این نشست نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در سخنانی به اهمیت کارهای خیریه پرداخت و از خدمات و اقدامات ستاد اجرایی این استان در راستای کمک به افراد نیازمند در زمینه های مختلف تقدیر و تشکر نمود.

کد خبر: ۲۷۸٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha