۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
گوش شنوایی برای شنیدن دردودل تولیدکنندگان وجود ندارد
مدیرعامل شرکت آریا ایده آل:

گوش شنوایی برای شنیدن دردودل تولیدکنندگان وجود ندارد

همدان – باغستانی نیکو، مدیرعامل شرکت آریا ایده آل بابیان اینکه در استان همدان گوش شنوایی برای شنیدن دردودل تولیدکنندگان وجود ندارد، گفت: تولیدکنندگان به دنبال حمایت کننده هستند.

محمدباقر باغستانی نیکو در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه همایشی در اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در تهران برگزار شد که در این همایش افراد متخصص در زمینه های مختلف شرکت داشتند، عنوان کرد: یک نشست در تهران و نشست دیگری در اربیل عراق با حضور ۸۰ نفر از تاجران برگزارشد که به واسطه این اقدام متخصصین امر تجارت در زمینه های مختلف شناسایی شدند.

وی بابیان اینکه جلسه دیگری با حضور تاجران اقلیم کردستان در تهران برگزارشد که تخصص کاری آنها در عراق، افغانستان و ترکیه است، گفت: جلسات خوبی در تهران با حضور این متخصصان داشتیم ولی متاسفانه از همدان تنها دو واحد تولیدی شرکت کردند.

نشست های مستقیم و رودرو می تواند در ارتقا و گسترش روابط تجاری کمک کننده باشد

باغستانی نیکو بابیان اینکه در برگزاری این همایش ها نشست های صاحب نظران حوزه های مختلف اعم از صنایع غذایی، صنایع تبدیلی، صنعت بسته بندی، چاپ و غیره تشکیل شد و ۸۰ واحد تولیدی از ایران با تاجران بزرگ در زمینه و تخصص های مختلف به بحث و گفتگو پرداختند، گفت: نشست های مستقیم و رودرو می تواند در ارتقا و گسترش روابط تجاری کمک کننده باشد.

وی اضافه کرد: اگر اتاق بازرگانی با این دست تاجران ارتباط برقرار کند می توان از طریق همین تاجران و با انعقاد قرارداد روابط تجاری استان همدان را ارتقاء بخشید.

افغانستان با کشورهای دیگر مراودات خوبی دارد و متقاضی اجناس با کیفیت خاصی است

مدیرعامل شرکت آریا ایده آل در ادامه بابیان اینکه برگزاری همایش ها و جلسات هزینه های هنگفتی در ندارد و حین برگزاری همایش های ذکر شده اتفاقات خوب دیگری هم رقم می خورد، اضافه کرد: دررابطه با توسعه روابط تجاری با کشور افغانستان هم اتفاقات خوبی صورت گرفت چراکه افغانستان با کشورهای دیگر مراودات خوبی دارد و متقاضی اجناس با کیفیت خاصی است ولی اگر به صورت تخصصی هم کارها پیش برود خیلی بهتر خواهد بود.

وی گفت: بعنوان مثال اگر یک گروه تخصصی از ایران به افغانستان و دیگر کشورها اعزام شوند و در مقابل یک گروه تخصصی از کشورهای هدف به ایران بیایند رویه بسیار مطلوبی است.

باغستانی نیکو با بیان اینکه تجار و تولیدکنندگان به دنبال یک لیدر و حمایت کننده هستند که بتواند سر شاخه کارها را بدست گیرد و تحت مدیریت سرشاخه زیر مجموعه ها کارها را پیش ببرند، اضافه کرد: در استان همدان گوش شنوایی برای شنیدن دردو دل تولیدکنندگان وجود ندارد و به همین خاطر در جلسات اتاق بازرگانی این مشکلات مطرح می شود چون بخوبی می دانیم که تنها کسی که می تواند تاجران و تولیدکنندگان را حمایت و پشتیبانی کند اتاق بازرگانی است.

کد خبر: ۱۳۸٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha