۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
وزیر آموزش و پرورش تکلیف نیروهای مرحله سوم حق‌التدریس را مشخص کند
نماینده مردم آبادان در مجلس:

وزیر آموزش و پرورش تکلیف نیروهای مرحله سوم حق‌التدریس را مشخص کند

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش با حضور در سازمان برنامه و بودجه تکلیف آنها را مشخص کند، فرزندان ما هر روز در خیابان‌ها تجمع می‌کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید محمد مولوی در نشست علنی نوبت دوم امروز (یکشنبه، ۸ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین‌نامه‌ای گفت: موضوع نیروهای مرحله سوم حق‌التدریس که چند روز است اطراف مجلس و وزارت آموزش و پرورش تجمع کرده‌اند و هیچ گوش شنوایی وجود ندارد را متذکر می‌شوم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان و رئیس مجلس در این خصوص در صحن علنی چندین نوبت تذکر داده‌اند، ادامه داد: به تازگی شنیده‌ایم که سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است که این افراد بی‌سواد هستند، احکام ۵۵ هزار نفر صادر شده و در مدارس مشغول تدریس هستند و ۹۵ درصد این افراد در واحدهای آموزشی حضور دارند. اگر سازمان برنامه به این میزان دقیق است، آزمون مشترکی با حضور این افراد برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مرحله سوم حق‌التدریس ۹۵ درصد از سوالات آزمون داخلی را پاسخ داده و تمامی مراحل گزینش را طی کرده و دارای تجربه علمی هستند، ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش با حضور در سازمان برنامه و بودجه تکلیف آنها را مشخص کند. فرزندان ما هر روز در خیابان‌ها تجمع می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: آیا کسی این افراد را نمی‌بیند و متوجه نیست که آنها سال‌ها تدریس کرده‌اند، این کمترین انتظار معلمان است. در فصل بودجه معلمان در خیابان حضور دارند.

کد خبر: ۱۳۷٬۸۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha