۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
۷۵ درصد قاشق و چنگال‌های موجود در بازار قاچاق و خارجی است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۷۵ درصد قاشق و چنگال‌های موجود در بازار قاچاق و خارجی است

ساری- محمدی، فعال گروه صنعتی تولید لوازم خانگی در مازندران گفت: ۷۵ درصد قاشق و چنگال موجود در بازار داخل قاچاق و خارجی بوده که با برندهای مختلف عرضه می‌شود.

علی اصغر محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه ۳۵ سال قبل دانش فنی آلمان را برای تولید محصولات لوازم خانگی از جمله قاشق و چنگال به ایران وارد و آن را بومی سازی کردیم، افزود: تمامی فرایند طراحی وساخت قالب با بهترین تکنولوژی دنیا تولید و عرضه می کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر سال چند طرح توسعه اجرا می شود، گفت: طرح چندماه آینده ۸۰ درصد ظرفیت تولید افزایش می شود و با حفظ اشتغال موجود ۹۰ نیروی کار جدید جذب می کنیم.

وی با عنوان اینکه برای اولین بار مجوز ساخت مایکروفر را در ایران گرفتیم و مطابق با استانداردهای جهانی تولید می شود، افزود: همچنین برای اولین برای تولید قاشق و چنگال در کشور موفق به دریافت مجوز سیب سلامت شدیم.

محمدی یادآور شد: دریافت سیب سلامت برای صادرات محصولات به اتحادیه اروپا مهم است اما متاسفانه در تامین مواد اولیه همچنان دچار مشکل هستیم زیرا برای واردات استیل و تامین ارز آن با موانعی روبرو هستیم.

این فعال صنعتی در مازندران و ایران با اظهار اینکه در زمینه ماشین آلات و نوسازی آن مشکلی وجود ندارد، و درباره وضعیت بازار قاشق و چنگال کشور گفت: حدود ۷۵ درصد بازار این محصول قاچاق است و کیفیت لازم را ندارند و با برندهای مختلف به کشور وارد می شود.

وی گفت: ما تلاش داریم با تولید و طراحی برندی مقابل محصولات قاچاق و وارداتی بایستد و متاسفانه مشکلات موجود به برند محصولات ما در جهان لطمه می زند.

کد خبر: ۱۳۷٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha