۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
صدور سند کاداستری برای ۳۰ میلیون هکتار از اراضی ملی در ۹۰ روز
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد

صدور سند کاداستری برای ۳۰ میلیون هکتار از اراضی ملی در ۹۰ روز

بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در ۹۰ روز گذشته برای ۳۰ میلیون هکتار از اراضی ملی، سند کاداستری (حدنگاری) صادر شده که یک اقدام جهادی است.

به گزارش بازار، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مراسم معارفه قائم مقام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیر کل حفاظت اطلاعات این سازمان افزود: اراضی ملی در وضع خاصی قرار دارد و ما در ۱۰۰ روز توانستیم اقدامات جهادی برای صدور اسناد کاداستری انجام دهیم که این میزان صدور اسناد کاداستری برای اراضی ملی معادل ۲۴ درصد کاری است که تاکنون در سطح ملی صورت گرفته است.

وی در ادامه به صدور طرح کاداستری در استان زنجان و قزوین اشاره کرد و گفت: در این دو استان بالای ۹۰ درصد برای اراضی ملی سند کاداستری صادر شده است، به طوری که در دو شهرستان خدابنده و سلطانیه جشن پایان کاداستری گرفتیم.

بابایی با بیان اینکه امروز بالای ۹۰ درصد اراضی ملی دارای سند کاداستری هستند، افزود: برنامه ریزی شده است که تا پایان سال، جشن پایان کاداستر (حدنگاری) برای اراضی ملی را برگزار کنیم. بعد از اراضی ملی وارد مقوله اراضی کشاورزی می‌شویم تا کاداستر کشاورزی را نیز به وضع مطلوب برسانیم.

وی گفت: با تکمیل طرح کاداستر کشاورزی حداقل ۳۰ ورودی مراجع قضایی اعم از حقوقی و کیفری کاهش پیدا خواهد کرد، کما اینکه اکنون نیز بسیاری از مراجعات کاهش پیدا کرده است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه در کمتر از یک سال، اتفاقات خوبی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رخ خواهد داد، افزود: در سازمان ثبت باید کارها با رضایتمندی مردم صورت گیرد و مدیران ما باید به صورت جهادی در صحنه حضور پیدا کنند و رضایتمندی مردم و تکریم ارباب رجوع، ملاک عمل قرار گیرد.

کد خبر: ۱۳۷٬۵۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha