۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
ماموریت اصلی حزب توسعه و عدالت در اصفهان «جهاد تبیین» است
دبیر حزب توسعه و عدالت اسلامی در استان اصفهان:

ماموریت اصلی حزب توسعه و عدالت در اصفهان «جهاد تبیین» است

اصفهان –بصراوی؛ دبیر حزب توسعه و عدالت اسلامی در استان اصفهان گفت: ماموریت اصلی حزب توسعه و عدالت در اصفهان جهاد تبیین است.

مهدی بصراوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به رویکرد جدید سیدسعید رئوفی مشاور معاون اقتصادی رئیس جمهور و دبیرکل حزب توسعه و عدالت اسلامی هم اکنون جلسات شورای مرکزی در حال سازماندهی است و کمیته ها و نیروها در فعال تر شدن به خصوص در سطح استان های کشور هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی حزب توسعه و عدالت اسلامی از آنها به عنوان پاسداران سیاسی انقلاب اسلامی یاد می شود، افزود: اولویت جذب و فعالیت در استان اصفهان با نیروهای جوان انقلابی است.

دبیر حزب توسعه و عدالت اسلامی در استان اصفهان تصریح کرد: در چند محور ترویج فرهنگ سیاسی در بین نخبگان، استفاده از ظرفیت های مدیران و پیشکسوتان سیاسی و انتقال تجربیات آنها به نسل جوان هم اکنون در حال فعالیت می باشیم.

وی دلیل فعال تر شدن مجدد حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی را عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری از جمله موضوع مهم جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: در این حوزه حیاتی باید با شفافیت جلوی تحریف دستاوردهای مهم انقلاب را که امروز دشمنان بر روی آن تمرکز کرده اند گرفت.

بصراوی ادامه داد: اگر احزاب به درستی فعالیت نمایند بدون شک شرایط سیاسی بهبود پیدا خواهد کرد و زمینه امیدواری و مشارکت مردم نیز بالاتر خواهد رفت.

وی شاخص اصلی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در جذب افراد را عمل به آرمان‌های امام، شهدا، رهبری و انقلاب و نه شعاردهی صرف عنوان کرد و گفت: حزب عدالت و توسعه ایران اسلامی به هیچ عنوان رقیب سایر احزاب انقلابی نبوده و نیست، بلکه همکاری لازم برای تحقق منویات مقام رهبری، توانمند سازی زیر ساخت های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی با تقویت نسل جوان انقلابی به کار خواهد بست.

کد خبر: ۱۳۷٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha