۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
فاز دوم کارخانه فولادگستر آتنا راه اندازی شد
مدیرعامل کارخانه فولاد گستر آتنا در چرداول:

فاز دوم کارخانه فولادگستر آتنا راه اندازی شد

ایلام- یاوری فر،مدیرعامل کارخانه فولاد گستر آتنا در چرداول گفت: با همت متخصصان بومی، فاز دوم کارخانه فولادگستر آتنا راه اندازی شده است.

علیرضا یاوری فر در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: فاز دوم کارخانه فولادگستر آتنا به منظور تولید کویل های مادر از اواخر سال ۱۳۹۹ استارت خورد و هم اکنون فاز در این کارخانه آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه قبلا برش ورقه های مختلف فولادی در فولاد مبارکه اصفهان انجام می شد، افزود: بهره برداری از خط جدید این کارخانه بزرگ صنعتی منجر به افزایش تولیدات و اشتغال در این کارخانه شده است.

مدیرعامل کارخانه فولاد گستر آتنا در چرداول با اشاره به تولید ۶۰ هزار تن محصول در این کارخانه، افزود: در سال های بعد به ظرفیت اسمی که ۴۵۰ هزار تن در سال است خواهیم رسید.

یاوری فر بیان کرد: هم اکنون در حدود ۱۰۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند که همه این افراد اهل ایلام هستند، در سال های آینده با توسعه فازهای بعدی تعداد افراد شاغل در این کارخانه به ۳۰۰ نفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: این کارخانه صنعتی بزرگ نقش بسزای در تولید و اشتغال در منطقه داشته است، انتظار داریم حمایت از این واحدهای صنعتی بزرگ انجام شود تا همچنان رونق اقتصادی ادامه داشته باشد.

کد خبر: ۱۳۷٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha