۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
ایجاد «خانه تجار ایرانی» در قطر یک اقدام تاریخی است
رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه‌گذاری اتاق ایران و قطر:

ایجاد «خانه تجار ایرانی» در قطر یک اقدام تاریخی است

خرمشهر- فرطوسی، رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه‌گذاری اتاق ایران و قطر گفت: ایجاد «خانه تجار ایرانی» در دوحه قطر یک اقدام تاریخی است و پیامدهای مثبت اقتصادی را برای ایران به دنبال دارد.

امین فرطوسی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ایجاد «خانه تجار ایرانی» در دوحه قطر اظهار کرد: ما تاکید داشتیم این موضوع حتما در سفر رئیس جمهور به کشور قطر اجرا شود و همچنین وی این موضوع را اعلام کند تا جایی که از دو هفته قبل دیداری با «محسن رضایی»، معاون اقتصادی رئیس جمهور و «علیرضا پیمان پاک»، رئیس سازمان توسعه تجارت داشتیم.

فرطوسی تاکید کرد: خوشبختانه موضوع ایجاد مرکز تجاری ایرانی توسط رئیس جمهور ایران و امیر قطر مطرح شد و در دستور کار قرار گرفت و با تاکیدی که داشتند به طور حتم فرآیند راه‌اندازی تسهیل می‌شود.

وی فعالیت «خانه تجار ایرانی» را زیر نظر اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر عنوان کرد و گفت: معرفی محصولات ایرانی، داوری مشکلات تجاری، برگزاری کلاس‌های آموزشی، رفع موانع تجاری، ترانزیت و توسعه مبادلات تجاری بخشی از برنامه‌هایی است که برای این پایگاه مهم اقتصادی در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه‌گذاری اتاق ایران و قطر تاکید کرد: ایجاد «خانه تجار ایرانی» در دوحه قطر یک اقدام تاریخی است و پیامدهای مثبت اقتصادی را برای ایران به دنبال دارد.

فرطوسی خاطرنشان کرد: فراخوان عضوگیری «خانه تجار ایرانی» پس از اینکه فرآیند راه‌اندازی آن اجرا شد از طریق اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر اعلام می‌شود.

کد خبر: ۱۳۷٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha